Cuma, Aralık 9, 2016
Pembe Meleğim

Pembe Meleğim

19

dantel elbise
Yine bu sitede gülhanım’ın paylaştığı fuşya renkli dantel elbise vardı ve yagmuryurek’e bundan yapacağımı söylemiştim :) Kendimi bu renk bir elbisenin içinde düşünmeyi çok istesem de düşüncesini bile beceremedim, olmadı :) Ben de kızıma yapmaya karar verdim. Pembe bir hanımefendi oldu kuzucuğum.

dantel elbise
Bir farkı var ben bir de dantel yaka ekledim elbiseye :)

dantel elbise

19 YORUMLAR

  1. Elbise de güzel içindeki de güzel. bir de şirin poz vermiş Allah nazardan korusun.hakikaten biz kendimize bir şey alırken bu renk bana gider mi, çok mu abartılı acaba diye düşünürüz, oysa çocuklara ne giydirsen muhteşem durur.

  2. ve Şenay karşımızda…. harika ötesi olmuş çok güzel olmuş dehşet şahane olmuş :) vs vs vs
    söylencek bi söz yok Ece kıza ise lafımız yok çok tatlı çok şeker ve de çok bilmiş :) pozlara bak yaaaa valla elbiseyi gölgede ister gibi bi hava sezdim :) Allah bağışlasın da diyim iyi ki geldin de diyim :)

  3. Allahım bu nasıl bir şirinlik, ne güzellik. Hem de benim paylaştıklarımdan biri ilham verdi demek, bir kat daha bayıldım şimdi. Genç bir kız adeta kızınız, tam bir cimcime. Allah bağışlasın.

  4. Yagmuryurek sağol canım :) Sana demiştim yapmak istiyorum diye ve bu dantel kumaşı göründe hemen şimşekler çaktı beynimde :) Bulamam sanıyordum ve öylesine gezerken önümde belirdi :D Bir kumaşı görünce hiç bu kadar mutlu olmamışsım herhalde :) Bundan sonra eceye diktiğim kıyafetleri ona giydirmemeliyim anlaşılan kıyafet gölgede kalmış hep hahaha :)

  5. Gülhanım özellikle size teşekkür etmeyi bir borç bilirim :) Gerçekten de o paylaşımınızı ilk gördüğüm andan beri aklımda böyle birşey yapma hissi vardı… Evet bir sürü şey görüyoruz , dikiyoruz, alıyoruz ama bazı şeyler vardırya işte bu dersiniz gerçektende o paylaşımınızı görünce bende bu his uyanmıştı :) Aslında kendim için bayıldım ama anlattığım gibi kendimi hayal edemedim kızıma nasipmiş :)
    Siz paylaşın böyle şeyleri ki ufkumuz açılsın, teşekkür ederim tekrardan :)

  6. dantel elbise zerafeti meleklen birleşince çok hoş olmuş :D ellerine sağlık…
    darılmazsan bende bişey dicem: haklısın bu pembe sana bu kadar yakışamazdı :D

  7. xmadame valla beni sabah sabah o kadar güldürdünki yorumlarınla :)
    Neden kızayım biliyorum ki :) Aslında denesem mi bu teorimi kanıtlamak için diye de düşünmedim değil yani ama yazık göz zevkimize dedim vazgeçtiim :)
    Teşekkür ederim güzel yorumlarına canım:)

  8. aaa çok mutlu oldum marifetlieller :) Bende gülhanımın paylaşımından ilham almıştım :) Birbirimizden böyle ilham alıyor olmak çok hoş bir paylaşım…

  9. elbıse sahane olmuş..kuzucuk zatenn Allahım nazarlardan saklasın tam bır prenses….ellerıne saglık cok hoş havalı bır elbıse olmuş canım…ben yokken döktürmüşsün yıne:)))