Pembe Meleğim

-

dantel elbise
Yine bu sitede gülhanım’ın paylaştığı fuşya renkli dantel elbise vardı ve yagmuryurek’e bundan yapacağımı söylemiştim :) Kendimi bu renk bir elbisenin içinde düşünmeyi çok istesem de düşüncesini bile beceremedim, olmadı :) Ben de kızıma yapmaya karar verdim. Pembe bir hanımefendi oldu kuzucuğum.

dantel elbise
Bir farkı var ben bir de dantel yaka ekledim elbiseye :)

dantel elbise

19 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    Elbise de güzel içindeki de güzel. bir de şirin poz vermiş Allah nazardan korusun.hakikaten biz kendimize bir şey alırken bu renk bana gider mi, çok mu abartılı acaba diye düşünürüz, oysa çocuklara ne giydirsen muhteşem durur.

  2. yagmuryurek

    ve Şenay karşımızda…. harika ötesi olmuş çok güzel olmuş dehşet şahane olmuş :) vs vs vs
    söylencek bi söz yok Ece kıza ise lafımız yok çok tatlı çok şeker ve de çok bilmiş :) pozlara bak yaaaa valla elbiseyi gölgede ister gibi bi hava sezdim :) Allah bağışlasın da diyim iyi ki geldin de diyim :)

  3. gulhanim

    Allahım bu nasıl bir şirinlik, ne güzellik. Hem de benim paylaştıklarımdan biri ilham verdi demek, bir kat daha bayıldım şimdi. Genç bir kız adeta kızınız, tam bir cimcime. Allah bağışlasın.

  4. senayatilgan

    Yagmuryurek sağol canım :) Sana demiştim yapmak istiyorum diye ve bu dantel kumaşı göründe hemen şimşekler çaktı beynimde :) Bulamam sanıyordum ve öylesine gezerken önümde belirdi :D Bir kumaşı görünce hiç bu kadar mutlu olmamışsım herhalde :) Bundan sonra eceye diktiğim kıyafetleri ona giydirmemeliyim anlaşılan kıyafet gölgede kalmış hep hahaha :)

  5. senayatilgan

    Gülhanım özellikle size teşekkür etmeyi bir borç bilirim :) Gerçekten de o paylaşımınızı ilk gördüğüm andan beri aklımda böyle birşey yapma hissi vardı… Evet bir sürü şey görüyoruz , dikiyoruz, alıyoruz ama bazı şeyler vardırya işte bu dersiniz gerçektende o paylaşımınızı görünce bende bu his uyanmıştı :) Aslında kendim için bayıldım ama anlattığım gibi kendimi hayal edemedim kızıma nasipmiş :)
    Siz paylaşın böyle şeyleri ki ufkumuz açılsın, teşekkür ederim tekrardan :)

  6. xmadame

    dantel elbise zerafeti meleklen birleşince çok hoş olmuş :D ellerine sağlık…
    darılmazsan bende bişey dicem: haklısın bu pembe sana bu kadar yakışamazdı :D

  7. senayatilgan

    xmadame valla beni sabah sabah o kadar güldürdünki yorumlarınla :)
    Neden kızayım biliyorum ki :) Aslında denesem mi bu teorimi kanıtlamak için diye de düşünmedim değil yani ama yazık göz zevkimize dedim vazgeçtiim :)
    Teşekkür ederim güzel yorumlarına canım:)

  8. senayatilgan

  9. ssserpil

    elbıse sahane olmuş..kuzucuk zatenn Allahım nazarlardan saklasın tam bır prenses….ellerıne saglık cok hoş havalı bır elbıse olmuş canım…ben yokken döktürmüşsün yıne:)))

Bir Cevap Yazın

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum