perde ucu

-

Mutfağım, evimde en çok sevdiğim yerdir benim.Sanırım pek çoğumuz için de öyle.Belki de sırf bu yüzden,yatak odamın penceresi için düşündüğüm tül perde ucunu, mutfağımın penceresinin boyutuna gelince ani bir kararla bitiriverdim.

İncecik tülün dokusuna uyumlu olsun diye floş iple ördüm.Örmesi zor,takıp seyretmesi çok zevkli oldu.

15 yorum gelmiş

  1. tuffe

    Modelin şıklığı,asaleti,sizin çok düzgün örmüş olmanız…Bayıldım.Ellerinize sağlık.

  2. glin

    Ben perde ucu örmeye karar verdiğimde örneği bulmak için çok uğraşmıştım.Şöyleki;bir kere çok geniş ebatlı olmayacak,Kenarlardan biri dilimli olacak ama dilimlerin uçları çok sivri olmayacak,sık aralıklarla simetrik bir desen işlenecek…Sonunda bir dantel dergisinde örneği görünce tamam demiştim.Ve,son olarak beğenilerinizi bana ilettiğiniz için çook teşekkür ederim.

  3. acemihobici

    ÇOK GÜZEL OLMUŞ ARKADAŞIM, GÜLE GÜLE KULLAN İNŞALLAH.BEN DE EN ÇOK MUTFAK SEVERİM. YENİ BİRŞEY YAPIP KOYDUM MU DA BİR YERLERE, ÖNCE BİR SÜRE ÖNÜNDE OTURUR SEYREDER, SONRA BİR KAÇ GÜN DAHA GİDER GİDER BAKARIM. SONRA ALIŞIRIM

  4. acemihobici

    ALTTA YIRTINA YIRTINA GÜLEN ŞEY PEK ALAKASIZ OLDU YAHU. SADECE SIRITAN SURAT SANMIŞTIM, MEĞER HAREKETLİYMİŞ VE YERDEN YERE VURUYORMUŞ KENDİNİ…

  5. acemihobici

    Haklısın be glinim. Ben de en son lisedeyken o şekilde gülerdim, belki biraz da üniversitedeyken. Sonra geçti gitti. Gülsek de, gözümüzden yaş gelecek kadar, katılacak kadar, yorulacak kadar gülemiyoruz maalesef. Hayat mücadelesi….

  6. Figen abla

    yapmayın..bu yaşta gülmeyecekseniz,ne zaman güleceksiniz kızlar?hayat size gülmüyorsa,siz ona gülün :)))ya da şöyle diyeyim…lütfen kulak verin…hayatı gözyaşlarınızla ödüllendireceğinize,gülücüklerinizle cezalandırın…hep gülsün o güzel gözleriniz… :))

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum