PERİ BACASI

-

Kapadokya’yı gezenler bu tür ürünleri görmüşlerdir.Bu peri bacası aslında bir şarap şişesi.İçinde o bölgede üretilen şarap var.Dışı ham renklerindeydi.Siyah ayakkabı boyası ile boyayıp,parlak bakır akrilikle eskitme yapınca böyle oldu.

12 yorum gelmiş

  1. yenihayat54

    bunun aynısını oğlum tatil dönüşü getirmişti,daha o zaman çok gülmüştümde çocuk neye güldüğümü anlamamıştım..bende yenilesemmi.))değişik bir dekor olur..gelenlerede eğlence çıkar:)))

  2. embir

    aaa hayret benim hiç aklıma gelmemişti :)) gerçektende kujumda kapadokyadan almıştı bunlardan kayınvalidemin evinde var. Hay allah :))

  3. asyayaren

    inanmıyorum size yaaa:)))sayfayı kaç kere aşağı yukarı indirdim baktım nerdki bunun +18 i dedim:DDD reklam falanmı varki diye dedim ama jeton sonradan düştü:))ilahiiiinedret abla ben orjinali sandım biliyormusun ilk bakışta boyadığını akıl bile edemedim çok yakışmış ellerine sağlık.))

  4. asyayaren

    orijinal,orijinal:))))))doğal görünümlü ve çokk orijinal.))))))))))))))

    takılmayın bence artık +18 e orjinal olan şarap şişesi….

  5. aydin gelini

    arkadaşımnın içmelerde tezgahı vardı.osatıyordu bu şarap şişelerinden her yöreye ait şarap şişeleri vardı.sıra geceleri olan,zeybek oynayan,nemrut dağı heykelleri vs vs bir sürü olanı vardı..çok güzellerdi ama sanırım içlerindeki şarap bozuktu..duyduğum kadarı ile çok kısa zamanda tüketilmezsede bozuluyormuş.benim bildiğim şarap yıllandıkça güzelleşir..arkadaşım açtı bitanesi kokla dedi ve durum çok vahimdi vallaha..sadece süs içinmiş..dikkatli için bir daha alırken..benden söylemesi..ama şişeler birer sanat eseri..

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum