Cuma, Aralık 2, 2016
PET ŞİŞEDEN SAKSI SÜSÜNE..

PET ŞİŞEDEN SAKSI SÜSÜNE..

27
içine kapağını yapıştırdım ..şeklinide çakmakla ısıtarak yaptım..saplarıda yoğurt kabının kulpları..

pet şişeleri ne yapayım diye düşünürken bunlar aklıma geldi gerçek çiçeklere bakamıyorum bende böyle renkli renkli yapıp balkonu süslemeyi düşünüyorum ..

27 YORUMLAR

  1. yalnızben teşekkür ederim arkadaşım akrilik boyayla boyadım fazla yapınca hoş duruyor arkadaşa gösterdim o yapmış dün 4 tane yanyana güzeldi ..balkon süsü işte :)

  2. harika olur hemde balkon süsü. sağol bilgi içinde. ama diğer yazında bebişe zararlı demişsin. akrilik boya neden zararlı bebeğine.

  3. Rabbim hayırlısıyla doğmayı ve büyümeyi nasip etsin. Huzurlu uzun ömürlü olsun inşAllah bebeğiniz. bebiş teyzeleri tarafından doğmadan koruma altına alınmış bile maşaAllah.

  4. allah razı olsun canım benim duaların karşılıklı emin olteşekkür ederim..evet şimdiden ananeleri teyzeleri hepsi sakınıyor sagolsunlar..

  5. yani yanmış plastiği solumamak gerekiyormuş merytolg bunuda öğrenmiş oldum yazın sayesinde. ne çok bilmediğimiz zararlı şey var ayrıca bence siz doğum sonrasına kadar bu pet şişeden çiçek işine ara verin.

  6. yok şimdi hepsinden vazgeçtim sevgili güneşedoğru bunları önce yapmıştım :)şuan örgü yapıyorumdüşüncenize teşekkürler :)yalnızben aynen valla öğreniyoruz büyüklerimizde olmasa ..ALLAH ATASIZ BIRAKMASIN!

  7. doktorum saçını boya sigara içebilirsin diyince bende artık kafam karıştı valla ablacım ne bileyim bide hamile aptallığı çöktü üstüme birazda :)

  8. Nasıl doktor bu yaaa…Boya kimyasaldır.annesi babası sigara tiryakisi bir arkadaşım doğuştan astım hastası.Bak sonra oturur ağlarsın bebeğim zayıf diye.Bırak sigara içmeyi,içenin yanında durmamalıydın bana göre.

  9. yok ablacım zaten içmiyorum kullanmıyorum daha doğrusu ..değiştirdim doktorumuçok iyi bir doktorumuz var şimdi ama bebeğim zayıf 1,700 gr :(neyse sağlıklı doğsunda ben bıraktım artık boyayı plastiği :)

  10. valla bende acemiyim ama ojeyle sanmıyorum haa dekor amaçlı yapacaksanız neden olmasın ama kullanışlı olurmu bilemiyorumboyayı praktiker tarzı yerlerden bulabilirsiniz ben oradan aldım ..

  11. cabam diyor ki;başka neyle boyayabiliriz bunları acaba ben nerden bulcam akrilik boyayı? oje ile desen versek olurmu acaba ??

    akrilik boyayı hobi malzemeleri satan bir kırtasiyeden,hatta alışveriş merkezlerinden temin edebilirsiniz.bu aradada bunlar hoş çalışmalar olmuş mery.eline sağlık.