Peyote tekniği takılarla tak takıştır

-

peyote tekniği

Bu kadar güzel olur ancak dedirten cinsten peyote takılar buldum, insana ilham verecek takılar bunlar… Çok güzeller, rengarenk ve göz alıcılar. Benim tarzım diyorum tek kelimeyle. O kadar yapasım geldi ki şimdi bunlara bakarken. En kısa zamanda yapmak ve takıp gezmek istiyorum. Yapanlara yani peyote tekniği bilenlere kolay gelecektir bu aksesuarların yapımı. Buradan bakabilirsiniz.

peyote tekniği

peyote tekniği

10 yorum gelmiş

  1. aydin gelini

    KURBAN BAYRAMINIZI EN İÇTEN DİLEKLERİMLE KUTLAR AİLENİZLE VE SEVDİKLERİNİZLE MUTLU BAYRAMLAR GEÇİRMENİZİ DİLERİM…DEMET GÜNÜÇ

  2. aydin gelini

    google ye peyote yaz..bir sürü şablon çıkacak..inanmazsın belki bana kimse öğretmedi.dergiden ve internetten bulduğum şemalarla şablonlarla öğrendim.bana en kolay iş gibi geliyor şimdi.biraz zahmetli okadar..öğrendikten sonra şablonlar da burada..

  3. sağol aydıngelini bende takı yapımı gibi bir sürü şeyi kendi kendime dergiden yada internetten baka baka öğrendim.şimdi örgü öğrenmeye çalışıyorum oda telefonda arkadaş yardımıyla heheh:))bu arada babam aydın nazilli doğumlu:)))şablonlar içinde çok teşekkürler:))

  4. aydin gelini

    babanız çok güzel yerde doğmuş.orası yani nazilli çok güzel..ben ise merkezdeyim.çok sıkıcı ve çok küçük bir yer aydın..buraya gelin geldim.1,5senedir burdayım.o yüzden rumuzum aydın gelini:))ördüğünüz bebek hırkasına baktım..çok güzel..umut vaadediyor..:))

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum