Pisiiiiii

-
hem yıkanabilir hem de pufidik
hem yıkanabilir hem de pufidik

Havludan kedi oyuncak yapımı. Yapımı oldukça basit görünüyor. Ayrıca resimlerle güzel anlatılmış. İngilizce bilmeye gerek yok. :)

11 yorum gelmiş

  1. saatoniki

    aman aman ne sevimli kediler bunlar yahu..2 yıldır çocuk nedeniyle bi işe yaramayan plaj havlusunu küçük bi operasyonla kediye dönüştürmek zevkli olacak..ama bir hatıramı nakletmeden geçemiycem yeri gelmişken..2 sene önce köye bayram ziyareti için gitmiştik..bahçede bi ara bi kedi geldi ve bacaklarıma sürtünmeye başladı..bi yandan da mırıldanıyor..ben de dedim kendi kendime kıpırdamıyım da rahat rahat keyfini çıkarsın köftehor..baya bi sürtündü bu kedi..fakat birden hart! diye bacağımı ısırdı nooluyo yav derken o hızla duvardan atlayıp gözden kayboldu.vay be dedim ,bu kedi milleti hakkaten nankörmüş..sonrası malum …hastaneye git, beş tane kuduz iğnesi ye!..baka hatırladım gene sinir oldum..hain hayvan noolcak!

  2. bu tarz değerlendirmeleri cok güzel buluyorum her ne kadar yeteneksiz olsamda bakarken bile büyük zevk alıyorum gercekten cok hoş görünüyor

  3. pharmacid[pilli_silinen_hesap]

    Çok şekerler,eskiyen havlularımızı, yer bezi olmaktan kurtaran bir fikir.Şimdiki oyuncakların neredeyse tümünde,”küçük çocukların yutabileceği ufak parçalar içerdiğinden…vs.”şeklindeki uyarıları bilirsiniz.Oyuncak rahatça oynanamadıktan sonra neye yarar ki?Bu yüzden;sitedeki bezden bebeklere de ayrıca bayıldım.Hazmı daha kolay olabilir!

  4. agustos

    Ben diktim bu kediciklerden, jabberwocky‘ in sayesinde bir kedicik dikebildim teşekkür ederim ama benimkinin ifadesi daha ziyade -biraz(!)- komik oldu:):):)

Bir Cevap Yazın