Cuma, Aralık 9, 2016
PİŞTİ OLMA ŞANSINIZ YOK

PİŞTİ OLMA ŞANSINIZ YOK

35

Daha önce de yaptığım bir abajuru göndermiştim. Bu seferki de yine parşomen deri, mumlu ip ve sırımdan yapıldı. Çizimi, tasarımı ve yapımı bana ait. Bu abajurların en önemli özelliği tek olmaları, aynısından başka yapmıyorum, haliyle buna sahip olan kişi başkasında aynısını göremez. (Gerçi üzerinize giyip çıkacağınız bir şey değil pişti olmazsınız… ev gezmelerinde bile rastlamazsınız.)

35 YORUMLAR

  1. ganeja maliyet nedir bu çalışmalarda? ferforceci kaça yapıyo iskeleti?..geçen blogunda da dediğim gibi su gibi gider bunlar mudo conceptte..:)

  2. derileri kareler halinde birleştirdiğin çarpılarmı mumlu ip yoksa onlarınmı ismi sırma karış karış karıştırdım bunları delerek bi çarpılar halinde birleştirdin ganeja sen bir daha ki abajurun yapımlarını fotolayabilirsen yeni konu aç bizim için aydınlatıcı olacak galiba

  3. Saatoniki bu iskeletin maliyeti 1 yıl önce 15milyon idi.Daha önceki abajur yorumlarına eklemiştim sanırım artık ferforjecim başka bir şehre taşındı malesef çalışamıyoruz onunla.Ama derileri dolar kuruna göre değişiyor en pahalı malzemem parşomen derisi.Bu parçanın işçiliği fazla.Mudo da satmayı düşünmüştüm ama Ankara’da farklı bir mağazada sattım bu ürünlerimi. Kondor tahminlerin doğru kare parçaları mumlu ipler birleştiriyor.Çarklızımba ile delip mumlu iplerle birleştirip üzt kısımlarında da mumlu ipleri uzun tutarak birleştirdim ve kalın sırım (köselenin traşlanmış ve şeritler halinde kesilmişi) ile ve yine farklı renkte mumlu iple kilim dokuma yöntemiyle süsledim.Fakat bir başka teknikte uygulanabiliyor deriyi ıslatarak aynen davullarda olduğu gibi gererek uygulanan bir teknik -ki bu teknikle yaptığım başka abajurumda var onun resmini ilerleyen günlerde yollarım o da çok beğenilmişti.

  4. ganeja;sen çok mütevazisin ya…bu nasıl bebelik anlayamadım..ben hala, senin yaptıklarını ağzım açok mel mel bakıyorum…

  5. Bebeliğim sadece bu sitede neyi nasıl yapacağımı bilememekle idi sağolsunlar bana yardımcı oluyorlar.Elişlerinde pekde mütevazı sayılmam.Okonularda emeklemek değil koşabilirim bile.Bu sefer de çokmu ukalalık ettim ne!!!! :/Şaka bir yana yıllardır el emeği bir çok şey denedim,ben elişçiliğini çok seviyorum.O nedenle de bu site hoşuma gitti.

  6. davul derisine çalışmak ve onun ışığı farklı bir ambiyasa sokmasını izlemek çok hoş. Yıllar önce bende davul derisi üzerine minyatür çalışmıştım ama abajur olarak denemedim Bana ilham verdin teşekkürler.www.dekorlatif.blogcu.com

  7. bir aydınlatma delisi olarak bayıldımm..4 adet dekorasyon dergisine üyeyim ilk baktığım ürünler, aydınlatmalar ve dekoratif objeler…gönlünüze ellerinize sağlık…bir de sakıncası yoksa böyle bir ürünün satış fiyatı nedir?

  8. Bu sayfada ilk girdiğimden beri bir gariplik var. Renkler başka çıkıyor, mesajların kaç dk. önce yazıldığı link şeklinde çıkıyor, sayfanın sağ tarafı boş çıkıyor, sizde de öyle mi?

  9. ya ben de çok fazla girmediğimden herhalde dedim burada adet böyle…ama başka sayfalarda olmamıştı…neyse, sesiberin boncuğu işe yarar belkim de…

  10. hadi nazar boncuğunda olsun ;) taşınma işlerini epey yoluna koyup işin başına geldim, artık her şey daha seri olur.

  11. Valla ben de anlamadım foto aşağı doğru kaydı renkler karıştı falan…cık cık cık.Nazar boncuğuda çok güzel hani büyüğündeeeen.Teşekkürler.Ben yokken neler olmuş burda!Yeni ofis hayırlı uğurlu olsun bu arada.Bu abajurun bendeki fiyatı 150 YTL idi ama mağaza 300 e yakın bir fiyatla sattı sanırım(1,5 yıl önceydi tabi bu fiyat.)

  12. Bu arada belirtmeden geçemiycem Benim sebastiyan fotoları çekerken abajurların yanına sigara paketi içecek kutuları falan koyar.Sonra mantıklı geldi.Meğerse abajurun ebatları hakkında fikir sahibi olunabilmesi içinmiş.

  13. Benim uşak alenen herdaim heryerde tıkınır. Bide gizlice tıkınıyorsa vay bizim cüzdanın haline. Peşinden oğlanda devamı niteliğinde yetişiyor zaten :)