Salı, Aralık 6, 2016
PONPON İPLE SALON KAPISINA SÜS:)

PONPON İPLE SALON KAPISINA SÜS:)

27

Herkes yaptı bir ben eksik kaldım diye ponpon iple birşeyler yapayım dedim ve salon kapısına süs yaptım canlarım…Kapıya monte ettiğim yerdeki kumaş parçayı ise yıllar önce pazardan 50 kuruşa almıştım elbet birgün bir işe yarar diye…Yaradı işte:)) Zımbalar gözükmesin diye üç tane organze çiçek de kondurunca işlem tamamlandı, nasıl olmuş??

27 YORUMLAR

  1. Harika olmuş güzelim, tam da yaz renkleri var bayıldım ama bişi sorucam ışılcım: bu ipleri o kumaşa diktin mi yoksa zımbaladın mı? Ya da başka birşeyle mi tutturdun.Ellerine sağlık sevgiler canım…

  2. süper olmuş kumaş eklenmesi çok güzel durmuş,çokkk beğendim ustacan ellerine sağlık,görünmedin bugün hala çekyatın içindemi saklanıyorsun yoksa:)))))

  3. yani yazılar çıkıyo acemi abla yok ortalıkça:)ayy ne kadan mikemmmelllllllll ne kadan hoş olmuş ablacım :) gökkuşagı gibi sende ne marifetler varmış kumaş ayrı bi hava katmış

  4. sibelcim teşekkür ederim canım:))) hemen sorunu yanıtlamaya çalışıyım ben; önce ipleri aynı boy kestim sonra kapı eni uzunluğunda ince bir kumaş parçasına deli gibi diktim onları tek tek…yarısında çıldırıp atıyordum…ipi iple kumaşa dikmeye çalışmak pek akıllıca olmadı çünkü ama başka birşey de gelmedi aklıma…sonra aynı boyutta kumaş parçasını üzerine koydum ve makinaya çektim o zaman sağlam oldu….yani kumaş-ipler-kumaş şeklinde bir şey oldu…onu da kapıya zımbaladım…biraz fazla zımbalamışım kötü gözüktü, boncuklu kumaş parçasını kondurdum üstüne…böyle oldu…inşallah anlatabilmişimdir canım:)))))smel arkadaşım teşekkür ederim:)))farfincanım sağol canım:))) çekyatın içinde olduğumu çaktırmıyorum o yüzden sesim çıkmıyor:))))mavisofram teşekkür ederim, beni ne kadan mutlu ettin anlatamam:)))) ivet, yoktum bugün ortalıkta, saklanıyordum:)))))

  5. :)))))))))))))) ay kız güldürdün beni akşam akşam allah da seni güldürsün e mi:))))))) ben de çok seviyorum abiyenin laflarını, ne demişler, moda insanın kendine yapışandır:))))))))yok canım, o bembeyaz bir köpecik aslında, haklısın ama kedi kadar ufaktır kendisi:))))

  6. mavisofram:))))))banucam teşekkür ediyorum canım benim:))))ayşeberin arkadaşım sağol canım:))sibelim rica ederim anlatabildiğime sevindim:))) farkedilmeyecek kadar küçük o çünkü:)))))

  7. ayyy nefis ötesi olmuş valla Işılııımmmm :))))yaa burda bir sürü yazlıkçılar var Işılcım..bakıyorum herkesin balkon kapısında bunlardan var …yaşadıkları yerlerden getirmişler besbelli..yoksa burada böyle ipi ancak rüyalarında görürler :)))çok güzel görünüyor valla..helal olsun sana bitanem..o üst kısmı da çok uyumlu olmuş…ellerine sağlık kuzucuğum…

  8. mrhb.hemşehrim şimdi konyalı arkadaşlar diyeceklerki bu asilkan herkese hemşehrim diyor eskiden olsa türkiyeliyim derdim ama şimdi bu sözü türküm demekten korkup çekinen bölücüler kullandıgı için türkiyeli degil türküm onedenle kullanmıyayım osözcüğü nekadar lafı uzattım yahuu acemihobici ben fethiye de oturuyorum seni tanımak isterdim belki komşuyuzdur.güzel şeyler üretiyorsunuz o perdeden bende yaptım kapıma sizlerden kopya çektim tabiiki.offf ne becerikli hatunlarsınız ya bu siteyle tanışalı evim degişti.zevklerim meşguliyetim degişti. çok faydalısınız çok

  10. çok güzel olmuş elleriniz dert görmesin bende yapay çiçeklerden yapmıştım çok hoşuma gitmişti kızımın odasınada koza ipinden düşünmüştüm ama en üst kısımına nasıl bir şey yaparım diye düşünmüştüm sizin emeginiz bana fikir oldu gerçekten..güle güle kullanın