Cumartesi, Aralık 10, 2016
PONPONDAN KAPI SÜSÜ

12 YORUMLAR

  1. ellerine sağlık meryem kapı süsün güzel olmuş.bende mutfağıma ve odama çok şirin değişik versiyonda kapı süsü yapmıştım ama benim gönderdiğim birkaç şey yayınlanmayınca hevesim kalmadı.yalnış bişey de yapmıyorum sanırım ama????

  2. teşekkür ederim ama bunu ben yapmadım keşke vaktim olsaydı da yapabilseydim.başka bi siteden alıntı yaptım.sende resimlerini göndermek istersen elimden geldiğince yardımcı olabilirim:))

  3. çok sevinirim :) gönderdiğim resimler bence ilgi çekiciydi ama yayınlanmıyor :( acaba gönderirken yanlış bişey mi yapıyorum diyorum belki yardımlarınla beni sitedeki yaşama dahil edersin :D şimdiden teşekkürler…

  4. ben nasıl gönderdiğimi anlatayım.yazı yollaya tıklıyorum.hangi adresten alıntı yapacaksam o adresi ara diye bölüm var ordan aratıyorum.daha önce o adres kullanılmadıysa link olarak o adresi veriyorum.bazı sitelerden beğendiğim şeylerin resimlerini bilgisayara kayıt ediyorum.imaj ekleye basıp ordan bilgisayarımdan yükleyeceğim seçeneğine tıklıyorum.gözat çıkıyo bilgisayara kaydettiğim resmi seçip gönder diyorum.ekranda yazılar falan çıkar onların devamına kendi yorumumu yazıyorum.herhengi bir kelimeyi seçip link ekle tuşuna basıyorum.yukarda link yazman için bi bölüm çıkar oraya hangi siteden alıntı yapıyorsam onun adresini tıklıyorum.daha sonra başlık yazıp,etiket bölümüne birkaç kelime yazıyorum ve gönder diyorum.zaten yazı yayınlanmazsa mail adresine neden yayınlanmadığı yazıyor.umarım yardımcı olmuştur ama yine de anlamadığın biyer olursa sorabilirsin:))

  5. çok şık durmuş ponponlar bende yeni birşey arıyordum boncuk haricinde fikir oldu banada teşekkürler paylaşımına:)