Cuma, Aralık 9, 2016

Portakal kabuğundan birşeyler

8

Portakal kabuklarından birşeyler yapmak kolay olsa gerek..Benim bu konuyla ilgili tek denemem boksörlerin ağzındaki dişlik yerine portakal kabuğundan dişlik yapmak oldu..Mevsimi de değil ama kış gelince biraz kafa yoracam galiba.buradan

çooook rüzgar var..az sonra yağmur gelir..gelmiş mi yoksa..

8 YORUMLAR

  1. teveccühünüz saatoniki kardeş..esasen benim kendi zatım nette gezinmekten gayri bi çaba göstermiş diilidir..iki tıklama iş bitti yani.

  2. İlahi sevgili saatoniki,iyi güldürdün beni,ben de bundan sonra kendim çalıp,kendim oynayacağım.Bu arada sitedeyorum yazarken,bayağı problem yaşıyorum.Yorumum,ardarda yapılan alkışlara benziyor.Bir defa gönderiyorum,10 tane oluyorlar.Sonra onları tek tek silmek zorunda kalıyorum.

  3. ben şimdi desem ki portakal kabuğunu elime geçirdim mi bayılana kadar oynarım öümde bir tepsi, bıçak ve kes babam kes…ama nafile çünkü: hiç bu kadar profesyonelce düşünüpte saklamak aklıma gelmemişti yahu yaptıklarıma çok acıdım şimdiama hiç saat12 gibi ağızlık yapmamıştım orijinal insan veselam ben en çok kıyafet modelleri yapardım…portakal kabuğu kesmek zevkli iştir bu arada ay aklıma bunları yazarken portakalı değilde kabuğunu oturup zevkle yiyen yeğenim aklıma geldi….

  4. ya kondor;benim aklımada, karpuzu kestikten sonra kabuklarını özenle doğrayıp, ineklerin yemine(saman, kepek, su, karpuz kabuğu) katan yengem geldi.ne alakaysa……..KENDİ ÇALIP, KENDİ OYNAMA………ağzına sağlık pharmacid:)