Prens ve prensesli kapı süsü

-

keceden-prensesli-kapi-susu-modelleri-
İlk kapı süsü çalışmam Dila ve Ali kardeşler için olmuştu. Kuzenime hediye götürmek için neler yapabilirim diye düşünürken ikisini de mutlu edecek bir hediye yapmaya karar verdim. Şatoyu elde dikerek içini boncuk elyafla doldurarak kalın mor keçenin üzerine yapıştırdım. Çatı kısmını ince keçelerle yapıştırarak etrafından simli kurdele geçtim. Taç da içi dolu keçeden üzerine taşlar yapıştırılarak süslendi. Harfler dolgulu kenarları simli kurdeleli ve taşlarla süslüdür. Hepsi mor zemin üzerine yapıştırıldı.

keceden-prensesli-kapi-susu-modelleri
bulutların üzerindeymiş gibi efekt vermek için tülden büzülerek fırfır dikildi. ve yanlarına dolgulu yıldızlar yapıştırıldı. prens ve prenses içi dolgulu keçeden dikilerek üzerleri eva, renkli düğmeler ve simli kurdelalarla süslenip  bulutun üzerine yapıştırılarak şatoya bağlandı. ortaya  kardeşlerin odasına güzel bir kapı süsü çıktı.

lili kece

Resim öğretmeni olarak başladığım meslek hayatına bebeğim olunca ara vermek zorunda kaldım. Bu sayede keçe ile tanıştım. Hobi olarak uğraştığım keçe çalışmalarına arkadaşlarımın isteğiyle kişiye özel tasarımlar yaparak devam ediyorum.

1 yorum gelmiş

Bir Cevap Yazın