Punc Nakışı eskizim……

-

Sevgili arkadaşlar bu arada Punch Nakışına merak sardım.onunla ilgili malzemeleri aldım. Boş zamanlarımda yapmaya çalışacağım. Şu an sizinle deneme yanılma yöntemiyle yapmış olduğum eskizi paylaşmak istedim. Punch Nakışı hakkında bilgisi olan arkadaşlarımın benimle bilgilerini paylaşırsa sevinirim.

İp olarak domino ipi kullanarak ağaç işledim.

Punch nakışının orta boy iğnesi ile selvi ağcı yapmaya çalıştım. Renk tonlamasını ayarlamaya çalıştım.

Son olarakta Polyester Dikiş Dantel ipinin renklerini kullanarak kelebek motifini işledim.

9 yorum gelmiş

  1. banuca

    Şilede yaşarken bir adam punch ile tablolar yapıp satıyordu. Eli alışmış şak şak batıp çıkıyordu. Zevkli gibi görünmüştü, unutmuşum. Hatırlattığın iyi oldu. Nasıl, gerçekten zevkli mi, denesek mi (bir o kaldı sanki denemediğim) :))

  2. yalnizkurt71[pilli_silinen_hesap]

  3. belgin41

  4. designbygurkal

    Merhaba,
    bende punch tekniği ile kişiye özel yastık kılıfları tasarlıyorum , kullandığım ip genelde simli ve el işi orlonları , sanırım onları işlemek daha kolay ve keyifli oluyor birde görselleri güzel .. Arkalarına tutkal süren de var , siz tutkal mı kullanıyorsunuz , peligom mu ?
    Ayrıca yapmış olduğunuz nakış gayet başarılı ve güzel olmuş emeğinize sağlık :)

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum