Cumartesi, Aralık 10, 2016
RANA, SEN BİZE GELSENE :)

33 YORUMLAR

  1. ay rana bize hakkatten gelsin tam benim zevkime uygun olmuş bu yastık bayıldım diğer işleri acayip profesyonelce..temiz iş çıkarmış nerden buldun sefa ranayı ellerine sağlık

  2. merhaba tabi gelirim siz isteyin yeter çok sevindim beğenmenize edoşumun mailini alınca büyük bir heyecanla baktım hemen gerçekten çok sevindim teşekkür ediyorum.Sizin sitenizide Edoşumun sayesinde tanıma fırsatı bulmuştum hergün bir Edaya birde size bakmadan kendimi alamıyordum ama daha önce size (10 marifete) hiç yorum yazmamıştım ama takip ediyordum tekrar sefacım size ve tüm yorum yazan arkadaşlara buradan teşekkür ediyorum.

  3. peki biz de rana ya gidecek miyiz?

    rana saat12 cevap vermemişsin bak nacizana tavsiyemdir onu küstürme o bizim ederli yorumcularımızdandır. Bir de arap atı gibidir, son düzlükte koşar yarışmayı kazanır..ona göre..bu arada hoşgeldin.

  4. shane bu sefanın durumu ne olacak sayın editörüm gönüllü marifet tanıtımı yapıyor bu kaçıncı, tanıtımdan geçtim bak üye bile kazandık reklamlardan. Resmen sen gel bize dedi :ranada kırmamış geldi. görüyon mu sen nasıl bir üye potansiyelidir bu anlamadım gitti.Gönüllü pazarlama-reklam sefa007 (aynı zamanda ajanmş saat12 öyle deyooo), gönüllü editör saat12 vallahi personel harika.

  5. sevgili kondor, doğru söze ne denir? arasak böyle çalışan bulamayız, gönüllüsü var bizde, şanslıyız. sefa ve saatoniki’ye çok teşekkürler! sefa’nın çağrısını kırmayan rn4343, yani Rana hanım ile ona çağrıyı ileten sevgili Eda Suner’e de minnettarız.

  6. :)) tabi beklerim her zaman hepinizi antalya kaştayım kapım herzaman açık saat 12 cim ,kondor cum,shane cim, sefa cım ve edicim gören herkesi herzaman beklerim.Bu arada hoşbulduk

  7. HOŞGELDİN RANA:)KONDOR SÜPERSİN YA! SEN DE SAĞOL DİYEYİM. HA BU ARADA S12 NASIL ATLAMIŞ, BİZDE SİZE GELELİM Mİ? DİYE:) GEZMEKTEN BAŞKA BİŞEY DÜŞÜNDÜĞÜ YOK BU ARALAR, BANA ÖYLE GELİYOR. YA DA BAYRAM TEMİZLİĞİ FİLAN MI YAPIYOR. PEK ORTALARDA YOK. ŞÖYLE Bİ UĞRUYOR KAÇIYOR.SHANE TŞK. HER ZAMAN Kİ GİBİ ÇOK İNCESİN.BEN DE BÖYLEYİM NE YAPAYIM, SEVDİKLERİMİ, SEVDİĞİM YERLERİ, MEKANLARI SAHİPLENİRİM, BENİMSERİM, KOLLARIM…EEEEEEEE BURAYI VE SİZLERİ SEVİYORUM. EN BAŞTA DA, SAAT12 Yİ TABİİ:)SOSİS REKLAMINDA Kİ ÇOCUĞUN DEDİĞİ GİBİ: CANIM BENİM CANIM CANIM, SEN NE TATLI ŞEYSİN ÖYLE, BİZE GELİRMİSİN? DİYESİM VAR, YANAKLARINI SIKARAK:) UMARIM TOMBİŞTİR YANAKLARI….

  8. hoşbulduk sefacım siz bana becerikli demişsiniz ama okadar becerikli değilim yazılarımın başına bir avatar ekleyemedim :) dediğim gibi hepinizi beklerim.

  9. beni sevmek demek yanaklarımdan sıkmak demek diildir..beni sevmek sokaktaki kediyi sevmek, evdeki örümcee kaatla tutup dışarı atmak demektir..bu arada ben bu yaz kemer-olympos-kaş üçgeninde olucam nasip olursa..:)

  10. gelicez işte ..bi ara yani..inşallah..umarım ..kesinlikle belki yani..rana dedi ki süper finike portakal var dedi buralarda..gidicem yiyecem dalından portakal..

  11. sesibercim hoşbulduk bilmiyorum göreceğiz artık gelecekmi gelmeyecek mi :) bu arada çerkez tavuğu ve fındıklı baklava hııııımmmmm neredendi sesibercim biz gelirsek bizede varmı bunlardan

  12. ben de tembelseeeeeeeeeem…..!en iyisi benim kocayı bi gün marifete misafir edeyimde inş.o söylesin tembelmiyim, değilmiyim:(eğer o na da inanmazsanız başka misafirler davet edeceğim artık…AMAAAAAAAAAAAN NEYİ İSPAT ETMEYE ÇELIŞIYORUM Kİ…!SHANE EDİTÖRÜM, MARİFETİN PİSİKYATRİ HİZMETİ VAR MI? VALLA BEN KOMPLEKSE VE BUNALIMA GİRECEĞİM BU SİTEDE YAKINDA… HABERİN OLA!

  13. ranacık;sesiber herhalde çok yoğun, sipariş yetiştirmekten, seni buradan hatırlayamamış:)günümüzün hastalığı unutkanlık!BENDE DE VAR UNUTKANLIK.bana verdiğin moral için de teşekkürler de, benim yolladığım işlerime hemen bi kulp takıyor bazı arkadaşlar:(olsun azimliyim, inadım inat. üzerine, üzerine gideceğim.ÇİVİ ÇİVİYİ SÖKER misali…

  14. ARKADAŞLAR ŞİMDİ GELDİK İSTANBULA’A NE GÜZEL YAZILAR PAYLAŞIMLAR YAPILMIŞ HEPSİNE TEK TEK BAKACAĞIM. GEÇMİŞ YILINIZ KUTLU OLSUN SAĞLIK VE BEREKET BİR YIL DİLERİM HEPİNİZE

  15. E SEN SEFAYA GİT TEMBEL DE OOO NE İYİ ETMİŞSİN AĞZINA SAĞLIK MI DESİN…KIZDIRDIN SEFAYI SEBİLLE BONCUK YAPTI BİR DAHA KIZDIRMA BAK ONUNDA BENİM GİBİ MYBADEMİN AHŞAPLARDA GÖNLÜ KALDI ONLARA EL ATAR.