renkli kapaklar ne işe yarar?

-

Bu kapaklarda neyin nesi diceksiniz. Kapak biriktirdiğimi daha önceki yazılarımda sanırım söylemiştim. Hatta çiçek süsü yaptım 5 tane hatırladınız mı? Daha da düşünüyordum ne yapsam diye. Birde baktımki oğlum onlarla çok güzel oyunlar oynuyor.Resmen zeka geliştirici bir oyuncak oluverdiler. eee benimde hoşuma gitti, beraber oynayabileceğimiz bir oyuncağımız daha oldu.

bu da benim 2,5 yaşındaki oğlum Doğu

18 yorum gelmiş

  1. aygen

    başlığı görünce aklıma daha önce gördüğüm pet şişe kapaklarından hazırlanmış hafıza oyunu geldi. kapak biriktirenler ve çocukları olanlar için yapılası geldi.

    pet şişe kapakları
    pet şişe kapakları

    link

  2. dolunay82

    Çok iyi bir fikir.Bende biriktireceğim demekki artık.Bir bunlar eksikti biriktirmediğim:))Yakında çöp ev olmasından korkuyorum:)

  3. gonuldenele

    Güzel bir fikir olmuş.Doğu beyde çok şekermiş:))Yalnız yeni anne olacak arkadaşlar,çocuğunuz bunlarla bişeyler yapacak kadar büyümeden sakın önüne sunmayın.Zira tehlikeli olabilir.

  4. minepolat

    aaaa herkes fikrimi çok beğenmiş, valla süper çok mutlu oldum şimdi. :) hepinize çoooookkk ama çok teşekkür ederim. oğluşum marifetli ellerinizden öper. kaç gündür bunları oynuyoruz, dün komşu çocuklar geldi onlarda bu oyunu çok beğendiler başından kalkamadılar. en azından bir süre oyalanmasında işe yarıyorlar iyiki çöpe atmamışım bunları :)

  5. minepolat

    aygen diyor ki;başlığı görünce aklıma daha önce gördüğüm pet şişe kapaklarından hazırlanmış hafıza oyunu geldi. kapak biriktirenler ve çocukları olanlar için yapılası geldi

    gerçekten bu oyundan da yapılabilir paylaşımınız için teşekkür ederim aygen

  6. minepolat

    pinkly diyor ki;çok hoş :) çocukların hayal gücü baya geniş oluyor ve herşeyden oyun çıkarabiliyorlar.

    zeka geliştirici oyuncakları oldum olası daha çok sevmişimdir.Oğluma da mümkün olduğunca almaya çalışıyorum. Ama elimden bir şey gelirse de kendim yapıyorum. Daha önce yaptığım oyuncağıda aslında buraya koymalıyım. o hiç aklıma gelmemişti. hemen koyalım:)

Bir Cevap Yazın