SADECE DAVUL İÇİN DEĞİL BU DERİLER

-
DERİ ABAJUR
DERİ ABAJUR
DERİ ABAJUR
DERİ ABAJUR

Çizimini yapıp abajurun iskeletini yaptırdıktan sonra üzerine parşomen deri (diğer adıyla davul derisi)ve mumlu iplerle örerek yaptığım bir abajur.Ayak kısmındada bambu kullandım.Ama sakın davul gibi çalmaya kalkışmayın… :))

27 yorum gelmiş

  1. saatoniki

    pek profesyonelce bir çalışma olmuş doğrusu.neresinden bakarsam bakayım süper bir işçiliğe sahip.şahsi fikrime göre mudo mağazalarında minimum 250 kaat etiketle satışa konulsa, 1 haftada 100 tane kadar satar..yapım aşama foto varsa ekleyin de ben de ordan kopya çekip biraz dünyalık yapayım..:)

  2. ganeja

    yapım aşaması fotoğraflarını istediniz ama sadece elimde abajur iskeletinin resimleri var.Bu iskeletler malesef satılmıyor ben çizimini yapıp bu işle ilgilenen minyatür ferforjeciye yaptırıyorum.Diğer abajurlarımın resimlerini de zamanla burada görebilirsiniz.

  3. sesiber

    Böyle bir ferforceciyle çalışıyor olduğun için çok şanslısın. :)Çalışman da çok güzel, işçilik süper. Hazır üretim gibi duruyor, ellerine, yüreğine sağlık.Fotoğrafta arkada bir abajur daha gördüm sanki :)

  4. ganeja

    Teşekkür ederim sesiber.Ben el sanatları mezunuyum bunları duymak güzel.Ama ferforjecim başka bir şehre taşındı artık yapamıyorum deri çalışmalarımdan epeyce uzak kaldım.Fotoğrafta gördüğün diğer abajur doğru.Onunda resmini yolladım yarın çıkar sanırım.işçiliği daha fazla üstelik. Senin tellere de bayıldım bu arada :)

  5. sesiber

    Teşekkürler benim tellere bayıldığın için.:)Acaba senin şu ferforjeci bizim bu taraflara gelmiş olmasın. Masal bu ya… Ne iyi olurdu yaa…Alt kısımdaki bambuyu nereden buldun? Amerikan servisleri mi sardın yoksa?

  6. ganeja

    :) iyi fikir aslında ama değil.Bambu perdeden yapılma.Bende alışkanlık işime yarayabilecek hiçbirşeyi atmam mutlaka lazım olur bizim meslek çöpçülük gibi vallahi.Ne varsa ‘belki işime yarar’ gibi sözlerle başlar ve gerisi malum.Ama işe yarıyor günün birinde.

  7. ganeja

    BU arada saatoniki mudoda satılsa…. diye yazmış orayı da denemedim değil bunları pazarlamak için.Ama onların ürün alımları biraz değişik.Fakat tarz olarak bana kısmen uyan bir mağazada ürünlerimin çoğu satıldı ve dediğiniz gibi pahalı etiketler koydular.

  8. saatoniki

    dediğiniz gibi pahalı etiketler koydular.

    çook anlarım pazarlama işlerinden…ürünün iyisini sisli havada 300 metreden farkederim..:) iyi fikirler aldım sizden..

  9. sefa97

    çook anlarım pazarlama işlerinden…

    ÇOK ŞAŞARDIM ZATEN ANLAMAZSAN, BİR DE ANLAMADIĞIN Bİ ŞEY OLSUN BE!

  10. canbug

    bu davulların gümbürtüsü hiç dinmeyecek gibi. bakarmısınız 23 kasımda yazılmış hala yorum alıyor. tabii ki, haklı olarak.elleriniz dert görmesin.

  11. ganeja

    Valla temmuzda bile yazılan yazılar var hala yorumlar oluyor.Benimki ne kiiiii…Burada güzel işler çıkıyor herkesin elleri dert görmesin.

  12. betula

    Herkesin olmasada çoğunuzun ilk yazılarına yorum eklemek istiyorum bugün =) nostalji yapasım geldi…ilkler güzeldir :) ellerinize sağlık

  13. Noblesse

    betulacım nalana’nın dediği gibi hem fikrine sağlık hem de ne güzel çalışmalar bulup çıkartmışsın.

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum