Sağlığınıza Dostlar- Minyatür Meyhane Sofrası

-

minyatür örnekleri
Uzun süredir 10Marifet’e yazı yollamamıştım, minyatür meyhanemle geri döneyim dedim. Bu minyatür tüm detaylarıyla tam bir el yapımı. En ince ayrıntısına kadar elimden geçti. Bütün detaylı fotograflarını görmek isterseniz bloguma beklerim.

12 yorum gelmiş

  1. shane

    tekrar hoşgeldiniz, böyle özletmeyin kendinizi. yalnız bu nasıl bir çalışma, ne diyeceğimi bilemiyorum çünkü nutkum tutuldu. ofisçe detaylara bakıp hayrete düşe düşe bir hal olduk. elinize sağlık ve sizin de sağlığınıza!

  2. YAPTIM OLDU

    Az önce blogunuzu (lilacminiatures.blogspot.com) ziyaret ettim ve yaptıklarınıza hayran kaldım. Bunları görünce yetenek/tasarım/el işi diye paylaşılan birçok şeyin ne kadar basit olduğunu anlıyor insan. Çok büyük emek,zaman,yaratıcılık isteyen işler yapmışsınız. Ellerinize ve gözlerinize sağlık!!!

  3. lilacsmell

    @cherry blossom girl çok teşekkür ederim :)

    @shane hoşbulduk, Çok teşekkürler :)

    @yaptım oldu Çok teşekkür ederim, ne güzel bir yorum.

    @kondor ablacım, Teşekkür ederim :)

    @gulschen, Çok teşekkürler :) Ben zaten yapılışını anlatıyorum dememiştim. Ama blogumda bazı yapım videoları var.

    @marifetli eller Teşekkür ederim ama neden meyhane olmasaydı?

  4. gulshcen

    marifeli eller cami minyaturu yapsanız daha hayırlısı olur diyecek sanırsam meyhane ya içkiye teşvik ediyor ülkemizdeki sosyal analizler malesef durum bu

  5. YAPTIM OLDU

    Ya karışmayayım dedim ama dayanamadım.

    Burada bu kadar güzel bir eser varken, günlerce emek harcanmışken nasıl oluyor da buraya böyle bir yorum yazılabiliyor? Ben bakınca bir sanat eseri görürken nasıl bir başkası “tü kaka meyhane” görüyor ???

    Madem beğenmedin hiç yorum yazma o zaman!! Haaaa amacın beğeni sunmak değil de “mahalle baskısı” yapmaksa onu da kimseye yapmaya hakkın yok !!!

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin