saksılı yüzük =)

-
yüzük
yüzük

Yaratıcılıkta sınır yok =) buyrun buradan.

21 yorum gelmiş

  1. dilevser

    Çok güzeller, ben çok beğendim.. Tam benlik:) Hep büyük, gösterisli yüzükleri severim, yaptırabiliriyiz acaba bunlardan, bulmaya çalışmaktan daha kolay olur sanırım… Belki fimo ile yapılabilir..

  2. boncuk hanim

    Ayy çok şirin, çok kullanışsız ama 1 kereliğine biyerde takılabilir. (10 marifet toplantısında mesela. ) Fimoyla da çok rahat yapılır, kalıp olarak dikiş yüksüfü kullanılabilir.Ben hemen deniycem bunu.Çiçek uydurmak lazım tabi bide minnacık.Onada bi çözüm düşünücez artık.

  3. :)) evet ya çok eğlenceli,kullanışsız ama eğlenmek için takılabilir ve çok hoş olur:))gerçi bende bir saat geçmeden kırarım ama:))

  4. dilevser

    Çiçeği de fimodan olsa.. yani tüm yüzük fimodan yapılıp yüzük aparatına sabitlense olmaz mı acaba? Hem daha dayanıklı olur diye düşünüyorum.. Ben hiç fimo denemedim bilemiyorum o yüzden.. Deneyen olursa haber verin lütfen ben çok beğendim ve istiyorum :)

  5. sesiber

    Saksı olur da fimodan çiçek olmaz çok çabuk kırılır, yüzük çünkü. Çiçekleri örgüden yapılabilir ya da minik yapma çiçekler kullanılabilir.

  6. deyzi

    yok artık! ayratıcılıkta sınır yok ,gerçekten çok ilginç:)çok şirin gözüküyor fakat kullanımı zor olmalı.

  7. dilevser

    Olabilir küçük örgü çiçekler, dediğim gibi fimo hakkında çok bilgim yok.. hmm peki hepsini tığla yapsak, saksının içini pamukla falan doldursak, kolalasak… Çok mu zorluyorum acaba :) Çok beğendim napiim..

  8. dilevser

    Yaptım :) Yaptım :) Tamamen tığla yaptım, tabi böyle görünmüyor. Şuan elimde.. Resimlerini ve yapılışını da yolladım bir kaç güne kadar yayınlanır sanırım..Tamam çok kullanışlı değil belki ama eğlenceli ve sevimli oldu, yakın bir arkadaşa ilginç bir hediye olabilir…

  9. dilevser

    İnşallah yayınlanır bende yorumlarınızı çok merak ediyorum. Umarım beğenirsiniz… Tabi örgü olduğu için biraz farklı duruyor ama konsept aynı saksı ve çiçek :)

Bir Cevap Yazın