Cuma, Aralık 2, 2016
Salata Kabından İş Sepeti

20 YORUMLAR

  1. bu tahta salata kaplarnı hep merak etmişimdir yıkanınca nasıl oluyo.. tahtdan sonuçta..bence bu amaçla işe yaraması daha güzel… ellerine sağlık.. bi de baya pahalıya satılıyor bunlar.. bu aralar paraya taktım bende hee..

  2. ahşap kaşıklarımı bile atmam makineye böyle büyük bir ahşap kap makineye atılınca haliyle bozulmuştur o kadar buhar sıcak su etkilenmese şaşardımiçinin örgüsünü kusursuz yapmışsınız sanki oraya sonradan eklenmemiş bir bütünmüş gibi duruyor

  3. Yorumlarınız için çok teşekkür ederim… Salat kabını çok pahalı almamıştım Allah’ tan ama ne olursa olsun makinede yıkanmamalı talimatına uymak lazım:) İçinin örtüsünü gerçekten özenerek yaptım, çok düzgün bir şekilde çektim zinciri ve sıra sıra dikkatlice yapıştırdım, farketmenize sevindim…Herkesin bayramı mübarek olsun, nice güzel bayramlara sevdiklerimizle beraber girmek nasip olur inşallah…

  4. Teşekkür ederim, beğenmenize sevindim:) Gerçekten sandığımdan daha kullanışlı oldu, anneannem iş makasını, tığını da içine koyuyor. Hepsi derli toplu bir arada duruyor…

  5. Güzel bir değerlendirme olmuş.Bu arada arkadaşlar ahşap ürünler deterjanın kimyasallarını çekme özelliğinden asla makinede yıkanmamalı.

  6. Yorumun için teşekkürler Gönüldenele…Bu arada çok doğru söylüyorsun aslında tahta hiçbirşeyi makineye atmamak lazım. Misal tahta kaşıklar özellikle koruyucusuz yani verniksiz v.s. ham şekilde ağaçtan oyulduğu için bulaşık makinasında tüm kimyasalı içine çekiyormuş.

  7. eski ve çok güzel bir işi gün yüzüne çıkartmak istedim. sahibi mutlulukmevsimini’de bu vesileyle aramıza geri çağırıyorum :)