8 yorum gelmiş

  1. nalana

    sashiko yu anladım bu teyelişi bizdeki adını el nakışı yapanlar bilir,ben buna bayıldım yüksüğün avuç versiyonu mu lütfen bilenler anlatsın hatta bunu yorum yerine ön sayfaya da yollayayım herkes görsün

  2. nalana

    İğneyi iterken kullanıldığı kesin yani bir nevi yüksük de …benim gibi olmadık malzemeleri dikerken tırnaklarını,dişlerini kerpeten veya penseyi kullananların işine yarayacak bir şey.yazı olarak yolladım bakalım çıkarsa ne tepkiler alacak.burda belki gözden kaçabilir.ben böyle şeylere bayılırım biliyor musun?toplarım damesela bir gürcüden aldığım kaçık çorap tutma aleti gibi…yıllardır duruyor :)sonraaa kör iğnesi…onu yeni aldım.bakmadan iplik geçirebiliyorsun…

  3. moonless

    gerçekten mi, çok çok hoş, nerden buluyorsun böyle şeyleri, kaçık çorap tutma aletinin resmini gönderir misin çok merak ettim.. :))

  4. kondor

    kör iğnesi foto görmemiz mümkün mü? çorap aleti işe yaroyor mu ama onuda merak ettim nalana abla..lüffenn lüffen foto:)

  5. nalana

    tamam çekerim ama sonuçtan emin değilim ,yakınplanda pek başaramıyorum .tamam tamam ağlama deneyecem söööz

  6. sesiber

    Kör iğnesini görmüşsünüzdür çoğunuz. Hani şu iğne setleri satılır ya içinde ince tel iki kat bükülerek yapılmış garip bir şey vardır o işte. İnce delikli boncukların içinden ip- kurdela geçirirken de aynı yöntem kullanılır hatta. Tel iki kat yapılır, kat yerine geçirmek istediğini ipi geçirip, boncuğun ya da iğnenin deliğine telin boğumunu takıp, ipi çekersiniz, geçmiş olur,geçmiş olsun…

Bir Cevap Yazın