Pazartesi, Aralık 5, 2016
sepet yapalım kolumuza takalım…

sepet yapalım kolumuza takalım…

15

hep merak etmişimdir nasıl yapılıyor diye.en sonunda buldum.sadece bir kez altınolukta bi teyze yaparken seyretmişim ama el alışkanlığıyla baya hızlı yaptığından hiçbişi anlamamıştım.burada aşama aşama resimlerle oldukça güzel anlatılmış.bir de o kullandığı dallardan buldum muydu dadından yinmez…

15 YORUMLAR

  1. ama bunlar sazdan yapılmış galiba burdan öle görünüyor ama yanılıyorda olabilirim.bende var bunlrdan bi tane ama hiç pikniğe gitmek kısmet olmadı

  2. teşekkürler marvil.saz bulamayacağımıza gore,gazete veya dergi ile yapabiliriz sanırım.tabii taşıyıcı olmaz,ama içine birseyler koymak için kullanılabilir.

  3. anlatım muhteşem gerçekten. paylaşım için ayrıca teşekkür ederim. yalnız gazete kağıdından nasıl olur ki acaba. esinsel yapılabilir demiş ama merak ettim yaa. yapan olursa lüften eklesin arkadaşlar.. çok güzel yaa

  4. ben dün köye gittim.saz buldum.bulamayanlara da nispet amaçlı hemmen yazayım dedim:):)tatil dönüşü sazlar kurumadan sepet işine giricem inş.

  5. waow.o baya profesyonelce bişi olmuş.onu yapmaya kalksam saz kurtarmaz artık kavak ağacı buldum güzel kılçıksız diye nispet yaparım ben:))

  6. Çok alemsiniz güneşedoğru gülümsettiniz beni. Bu arada sepetler her zaman ilgimi çekmiştir, çok sıcak görünümü olduğu için belki. Ama hiç yapmayı düşünmedim :)

  7. marvil diyor ki;ben dün köye gittim.saz buldum.bulamayanlara da nispet amaçlı hemmen yazayım dedim:):)tatil dönüşü sazlar kurumadan sepet işine giricem inş.

    senin sepetleri merakla bekliyoruz marvil:)))