Pazar, Aralık 4, 2016
Sergide puantiyeler de var!

Sergide puantiyeler de var!

3

10marifet sergisi

Herkese Merhaba!

10marifet’in Bolluca Çocuk Köyüne destek olmak amacıyla açacağı sergiye KendinDik.Com‘dan da puantiyeli bir destek var!

Herkesin güzel elişi çalışmalarıyla katıldığı sergiye elbise göndermek aklıma gelmemişti. 10marifet’ten gelen talep üzerine büyük bir memnuniyetle kolları sıvadım ve kendi zevkime uygun çok özel bir çalışma yaptım.

Elbisenin yakından görünümü şu şekilde:

40 – 42 bedene uygun hazırlandı. Dikiş hakkında daha fazla detay ve/veya elbiseyle ilgili daha çok fotoğraf için Kendindik.Com‘u ziyaret edin :D

10marifet sergisi

Paylaş
kendindik
irem ne yapar? keyifle yaşar... gün gelir muhteşem tasarım kıyafetleri mevcut kazancıyla almasının aya gitmesi kadar olası olmasına çok bozulur ve 'artık istediğim kıyafetleri kendim dikmeliyim' der. sorun şudur ki, daha önce hiç dikiş dikmemiştir. içinin sesini dinler... ve bir de youtube'u. başlar dikmeye... o günden beri bulduğu her fırsatta dikiş dikmektedir :)

3 YORUMLAR

  1. bu nasıl güzel bir elbise! hangi şanslı hanımın gardırobunu süsleyecek acaba! çok ama çok teşekkürler, çok zarif bir parça olmuş, tabii her zamanki gibi.

  2. puantiye ve dantel ne kadar uyumlu olmuş.çok romantik ve çok zarif bir elbise :) size de çok yakışmış nasıl ayrılacaksınız bu güzel elbiseden ? ellerinize sağlık :)