Sesi’nin Dantel Panoları

-

Çeyizimdeki beyaz dantel tepsi örtülerini bir kere bile kullanmadım, öylece duruyorlardı. Geçen sene bütün dantelleirmi internetten aldığım tarifle çayla boyadım ve bu renk oldular(tam istediğim gibi) Bu haliyle belki örtü olarak falan kullanırım dedim, hiçbiryere uyduramadım. Geçenlerde aklıma bu fikir geldi ve uyguladım.

34 yorum gelmiş

  1. sesiber

    Tüm marifet üyelerinin ve henüz üye olmayıp karşıdan bakanların(gelin artık içeri) bayramı kutlu olsun, huzurlu, mutlu olsun.

  2. Seybe

    Sizinde Bayraminiz mubarek olsun..Ortuler cok ilginc. Tepsi ortulerini olumsuzlestirmek hic aklima gelmezdi. Guzel olmuslar fikrinize saglik..

  3. kondor

    iyi iyi iyi bayramlar.ama ben çayla boyanmış bir renk farkı görmedim.sankim bildiğimiz beyaz.bende bu çayla boyama farkını merak ediyordum. dur ben bi bayramda el öpmeye geleyim.çıplak gözle göreyim.(para verecen mi para)

  4. sesiber

    Teşekkür ederim hepinize, Kondorcum bildiğin ağ ipi rengi oldular, başka beyaz gören var mııı? Yoksa kondoru göz döktoruna havale edeceğim(giderken beni de götür ben de çizdiriciiim) Sen gel el öpmeye yaşın tutarsa para da veririz. 18den yukarı verilmiyor bilirsin:)))

  5. oyachn

    Herkese iyi bayramlar diliyorum. Yaptıklarınıza bakınca benim dolapta duran kullanmadığım danteller geldi aklıma hep düşünüyordum ama cesaret edememiştim demekki artık yapabilirim çok güzel olmuşlar. Paylaşımınız için tşk.

  6. hobigiller

    çok güzel bi fikir. hepimizin vardır çok beğendiğimiz ama hiç biyere yakıştıramadığımız örtüler,yada hediye gelmiş manevi değeri olanlar. bundan güzel kullanım alanı varmı. en üstteki örtüden bende anneme konsol takımı örmüştüm yıllar önce. dantel çılgınlığı vardı o yıllardada harıl harıl örtüler perdeler örüyorduk.dantelin modası geçmez ama bizmi yorulduk ne.hobigiller2

  7. sesiber

    Manevi değerleri olduğu doğru, bunların herbiri sevdiğim büyüklerimden hediyeydi bana, kaldı ki dantel başlıbaşına paha biçilemez bir maneviyat bence…

  8. embir

    ay bunlarda harika olmuş en çok sonuncusunu beğendim yani rangi şekli falan tam olmuş. Emeğine sağlık canım

  9. sesiber

    çok teşekkür ederim:)Nedret ablacım camın baskısıyla duruyorlar, arkadaki de renkli fon kartonu.Bir de fikir danışacağım sizlere. Keçeden pano yaptım. Üstüste kesip koyduğum parçalar olduğundan biraz boyutlu bir tablo. Her tarafı eşit yükseklikte de değil doğal olarak. Böyle bir tablonun üzerine cam konulabilir mi, konulsa mı iyi olur konulmasa mı?

  10. yenihayat54

    bende bu çeyiz dantellerini ne yapsam diye düşünürdüm..iyi fikir çok güzel tablo olmuşlar..abajurada bayıldım..ama abajur takacak yerimde kalmadı:)yapsam satabilirmiyim acaba:)benim emeklerim hep beleşe giderde.))

  11. kondor

    neduk ablada yazmış, bende çerceveyle çam arasını yükseltmek mantığındayım. Boyutlu olduğu için camla ezmemek lazım. Camsız olursa tozlanmasına engel olunamaz zamanla. Ne zaman göreceğiz.

  12. sesiber

    Çok sağolun ya, derinlikli çerçeveyi düşünmüştüm de paspartuyla yükseltmek aklıma gelmemişti. Bulabilirsem tek ve yüksek bir paspartu yeterli gelir belki de, evdeki tablolara baktım 1-2 mm. daha yüksek olsa onlardan yeter. Aslında camla hapsetmeyi sevmiyorum o güzleim dokuyu ama kondorun da dediği gibi tozlanır. Parlamayan camla çerçeveletirim.Kondorcum çerçeveletilecekleri biriktiriyorum, arabaya tıkıp birgün Adaya çerçeveciye getireceğim. Burada güzel yapan yok. 2000 parçalık bir puzzlem da var, birkaç pano daha var sırada, toplu halde görürsünüz.

  13. boradora

    annem evlenirken bi dolu dantel yaptirdiydi sene 1999..iyyyyy demistim asla kullanmam simdi simdi bir icim isiniyor..yas oldu 34 ondan midir nedir..annemdekileri bi toparlama vakti geldi..ben de cok begendim eline saglik..bizim ev sahibi yeni tadilat yaptirdi eve, simdi cerceve civi icim titrer su yapiskanli hani macun gibi tablo asma seylerini hic denediniz mi ise yariyor mu bu arada..

  14. sesiber

    Tack-it lerden bahsediyorsun sanırım. Pritinkilerden kullandım ben. Hatta bu tabloların arkalarında da var ama tek başına tutmuyorlar. Poster, mantar pano vs… gibi hafif şeyler için ideal de bunda cam olduğu için taşımadı ağırlığı. Ben duvara iyice yapışık dursun diye çiviledikten sonra 4 köşesine taktım yine de.

  15. moonless

    Bunlar harika olmuş ellerinize sağlık, benim çeyizim de de neler var neler.. rahmetli ananem 1 dakika boş durmazdı..Ben de mi yapsam böyle birşey.. bana da harika fikir verdiniz. çok teşekkürler…

  16. nrhnmrl

    güzelce bi kasa yaptırıp koyabilirsin sesi bizim arkadaşlar öyle yaptırmıştı geçen sene yukarıda da denildiği gibi kenarları yüksek paspartu mu deniliyor atık bilmiyorum cahilliğime verin

  17. embir

    evet bende merak ettim paspartu ne demek? Sesicim tackit yani sakız yapıştırıcı kullanman çok iyi olmuş. Yani çerçevelerin dört köşesine de sakız yapıştırıcı yerleştirirseniz sarsıntı sırasında duvara çarpıp camın kırılmasını önlersiniz. Tabi ki bu sarsıntının şiddetiyle de alakalı. Tabi ki vidayı da çengel vida kullanmalısınız.

  18. sesiber

    Şöyle anlatayım, hatta ben değil Wikipedia anlatsın”paspartu, (Fransızca passe-partout = her şeyde geçer), bir fotoğraf veya benzer bir çalışmanın etrafında fon kağıdı ile oluşturulan, çerçeve ile orijinal eser arasındaki ön çerçevedir.”burada da görseller ve anlatımlar var.Kulakları çınlasın ortaokuldaki resim öğretmenimizin paspartu takıntısı vardı, çöp adam bile çizsek resimleri paspartusuz kabul etmezdi. O zamandan beri hiç aklımdan çıkmaz:)

  19. yldoz

    Ben bunları nasıl atlamışımsesiber çok hoş olmuşlarİlk model çok hoşuma gitti.Ellerine sağlık çerçevelemek iyi bir fikirBelçika’da görmüştüm evlerde danteller hep çerçeveligerçi onların daha farklı dantelleriSevgiler

  20. fiamma1

    işte danteller sandıkta dedikçe içim cız ediyor dediğim buydu nasılda kullanıyor insan severek değil mi sevgili sesi:))

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum