SeSi’nin Minyatür Salonu

-

Seramik hamururuyla yaptığım minyatürlerim.Çok zevkli bir çalışmaydı. Tavsiye ederim.Şekil verdikten sonra oda sıcaklığında kendi halinde kuruttum. Sonra boyadım, süsledim. Yeni çıkan “uhu strong safe” ile yapıştırdım. Süper kullanışlı bir ürün. İkinci kat boyayı sürüp venikledim. Duvardaki nişlerimin içerisinde dekoratif amaçla kullanacağım, henüz yerinde fotoğraflayamadım.

TV antenine dikkat!
TV antenine dikkat!
elimin hamuruyla mobilya yaparken...
elimin hamuruyla mobilya yaparken…
elimin hamuruyla mobilya yaparken...
elimin hamuruyla mobilya yaparken…

55 yorum gelmiş

  1. ganeja

    Çok güzeller ellerine sağlık abajur gördüm sanki demiştim.Kırmızılı puantiyeli koltuğa oturabilir miyim?

  2. deyzi

    sesiber ellerine sağlık! dekorlayınca çok nefis olmuşlar, bence bunu devam ettirmelisin.bu arada ne tür boya kullandın?

  3. sesiber

    Ganeja, Deyzi çok teşekkür ederim. Ganejacım oturabilir ve kahve bile içebilirsin. Masadaki meyvelerden de yiyebilirsin.Deyzi her işe atladığım için bende her türlü boya mevcut. Ne denk gelirse onu kullanıyorum aslında. Burada da kumaş boyası ve akrilik ahşap boyaları kullandım.Kumaş boyaları daha parlak olduğu için güzel duruyor. İki yıl kadar önce ev yapımı tutkallı seramik hamuruyla küçük şekiller çalışıp, rüzgar çanı yapmıştım. Orada da kumaş boyasını denemiştim, ondan cesaretle burada da kullandım.

  4. nokturn

    ay ben bunları nasıll nasıl yememmmmmmm….hiii yatak var bi de komidinnn…:))))ayı yavrusunu severken öldürür misali ben parçalarım bunları bak severken söylemedi deme;ben gelince kaldır bunları ortalardan gözüm görmesinnnnn:)

  5. sefa97

    yok yok!ben daralırım vit vit bunlarla uğraşmaktan…!bakması çok daha güzel…!allah sabır versin size…!

  6. sesiber

    Seramik hamuru tarifi:1 ölçü nişasta,1 ölçü beyaz tutkal (nalburlarda bulabilirsiniz)1 tutam tuz.Aynı tarifi unla da yapabilirsiniz. Ben içine toz boya da koyup renkli hamurlarla takı yapmıştım zamanında.

    Seramik hamuru ve çamuru ayrı malzemeler. Çamuru kırtasiyelerde bulabilirsiniz ve bence daha ekonomik ve zahmetsiz.

  7. saatoniki

    sanatkar çalışmayı fotolar iken, merkeze cep telefonu koymakla ayrıntıda gizli olan şeytanı açığa çıkarmış..sadece bu bağlamda bile sanatçının değeri açıkça ortaya çıkmış..ayrıca ben olsam bu çalışmayı yapan sanatçıyı kıskanırdım, açık konuşayım..

  8. sesiber

    Çok kıskanç gördüm seni 12cim. Öyle olsun. Ayrıca parmaaamı da koydum fotoya ne kadar miniminnacık olduğunu bir kez daha anlayın diye.

  9. kondor

    MİNYATÜR ÇALIŞMASI GÖRÜNCE İÇİMDEN BİR OO GEÇTİ YILLARDIR BU NA YAKIN BİR PROJE KAFAMDA ASILI DURUYOR. GEL GÖR Kİ BENİ KIRMAZ MARANGOZ SIKINTISI İÇERSİNDEYİM. BEN İSTEDİĞİME ULAŞANA KADAR PROJE GEBERECEK İÇİMDE VAKİT İSTİYORUM.SIRASI GELMİŞKEN EKLEYEYİM SESİBER GİBİ ÇALIŞMALARA NİYETLENENLERE BELKİ BİR FİKİR KAPISI OLUR.

  10. sesiber

    Kondor teşekkürler, atlamıştım bu çalışmayı. Hedefimde 3 boyutlu tablolar var, her odanın kapısına o odayla ilintili bir küçük tablo yapacağım. Fimodan düşünüyordum ama seramik çamuruyla yapmaya karar verdim.

  11. kondor

    BİZDE EŞİMLE AYNI KAPI PROJESİNİ DÜŞÜNMÜŞTÜK AMA MALZEMEYE KARAR VEREMEDİK ŞU FİMO UCUZ OLSA NELER ÇIKACAKTA SERAMİK DAHA HESAPLI HER HALDE BU DURUMDA…PROJEYİ BULMAK DEĞİLDE MESELE OLAN HAYATA GEÇİRMEK..SANA KOLAY GELSİN BİTİRDE BİZDE SEYREYELİM EN İYİSİ

  12. sesiber

    Seramik hamuru ve de çamuru gerçekten de çok uygun. 1.5-2.00 ytl. civarında ve koccaman. Bundan sonra takılar fimodan, objeler seramik çamurundan. Eee devir hesap devri.

  13. nokturn

    ben evde kendimizin yaptığı seramik hamurunu daha hesaplı buluyorum…hem daha zevk alıyorum,hani hepsini kendim yapıyorum ya o bakımdan…bugün başka bir iş için tutkalımı çıkardım da,zor tuttum kendimi hamur yapıp yeni işlere kalkışmamak için…

  14. sesiber

    Hamurla çamur ayrı kıvamda nokturnum. Hamuru açıp şekil verebiliyorsun, bu daha cıvık. Elle şekil vermek daha kolay. Elde bıraktığı his çok güzel.

  15. Bayıldım cok güzel olmuşlar yıllar önce ben kreşe giderken okul çıkışı annemin işyerine giderdim ve orada ki çok tatlı hanımlar beni oyalamak için kartondan koltuk takımı vitrin yatak yaparlardı birden o günleri hatırladım tekrar ellerinize sağlık.

  16. deyzi

    sesiber sana bir önerim var;bence bu evin (ev diyorum diğer odalarıda tamamlayacağını düşündüğüm için) karakterlerinide oluşturmalısın.Veeee diyorumki;stop motion bir film yap!…kamera , ışık goooo :)

  17. sesiber

    Benim çok yoğun bir sipariş dönemi arası boşluklarım olunca o boşluğu dinlenerek değil, bu tarz hiç yapmadığım şeyler deneyerek dinlenmek gibi bir kafa dinleme anlayışım var. Bu hafta başı itibarıyla 1 aylık sıkı bir çalışmaya gireceğim. Ondan sonra bomba gibi dönerim. O esnada da bu fikri değerlendirebilirim. Aslında şu anda o evde karakterler mevcut. Eşim görür görmez Çakmaktaşların evi demişti, ona istinaden salonda Barny Moloztaş ve Fred Çakmaktaş dolanıyor. Yatakta Snopy’ nin sahibi sarışın çocuk yatıyor.

  18. nokturn

    ohoo..arsa benim,topraktan tapum var,kimler konmaya kalkışmış villama:)oğlum gelcek almanya’dan o oturcak kusura bakmayın olsa tükan sizin:)

  19. sesiber

    Ne çene yapmışsınız sayfamda, n’oluyo acaba diye girdim.Nesli sen Çakıl ol, herkes beğendiği karakteri alsın yaşasın mutlu mutlu, bölücülük yapmayalım :))

  20. sesiber

    Minyatürlerimi yerinde fotoğrafladım. Evimin ışıklarını da yaktım. :)

    Duvar kısmına minyatür tablolar yapmak istiyorum.

  21. ganeja

    Süpeeeeeer Sesiiii.Duvarları boş kalmış bu odanın hemen bir tablo yada minyatür fotoğraflarınız asın duvara :)

  22. sesiber

    Teşekkür ederiiim. Tablo olayı sırada. Kendi üçü birarada fotomuzu miniminnacık yaptırıp çerçeve yapıp asacağım.Gamycim fimolian dükkandaki masamı süslüyor eve alıp almamak konusunda kararsızım, terbiye edeyim alırım belki :)

  23. Gamy

    dimi ev köpeği olmaz ondan, kuzularımın bekçisi hem o.ben benim dükkana alıcam haberin olsun (siteme)

  24. sesiber

    Geçen dükkanı temizlerken yerde turuncu helezon bir fimo parçası buldum, bu neydi neydi dedim, bulamadım attım. Bugün baktım benim fimoalianın kuyruğumuş. Yeni kuyruk yapıcaz ablası, sonra gelir size.

  25. Gamy

    aaaaaaaa bende bugün baktım baktım kuyruk kısmını çok sevdim oyy oyy diye…ben hiç öyle kıvrım yapmadım bak sesiden bişey daha öğrendim dedim :)tüh..nazar olmuş

  26. sesiber

    Maşallah deseydin keşke. Olsun zor değil yine yaparım. O kıvrımlardan küpe yaptım ben. İçinden de tel sarma geçirdim. Pek tutuldu.

  27. alonenes

    maşşallah minyatürler kendine yakışır yeri bulmuşlar…çerçeveni de bekliyorum merakla tabi eksik kalmasın o da…

Bir Cevap Yazın

Video: Polimer kil çiçek nasıl yapılır?

| | 5 Yorum

Kristalli fimo anahtarlık

| | 0 Yorum

Fimodan göz yapımı

| | 1 Yorum

Kış güzeli Ivy

| | 21 Yorum

Kırmızı paltolu kız kolyesi

| | 3 Yorum

Kar canavarı Yeti ve Eskimo kız

| | 2 Yorum

Ren geyiği – cüce polimer kilden kolye

| | 2 Yorum

Kış odası – fimodan minyatür örnekleri

| | 25 Yorum

Kardan adamdan anahtarlık

| | 2 Yorum