Pazar, Aralık 11, 2016
Sevgililer Günü için geri dönüşüm hediyesi

12

Başka işlerden artan küçük kumaş parçalarını çöpe atmak yerine, minik kareler şeklinde kesip, kartonun üstünde kalp çerçeve olacak şekilde, tek tek yapıştırdım. Fotoğraf çerçevesi olarak kullanmayı düşünmüştüm başta sonra fikrimi değiştirip aynada kullanmış oldum :) Bir Sevgililer Günü hediyesi olarak hazırlarsam nasıl olur diye düşündüm ve kutunun dibine daha önce yaptığım kalpleri yerleştirdim, biraz da çikolata koydum :) Bol kalpli, pembeli bir şey çıktı ortaya :)

geri dönüşüm

geri dönüşüm

geri dönüşüm

12 YORUMLAR

  1. ayna ayna söyle bana benden daha güzel ve de alımlısı var mı aceb bu dünyada ?
    düşündüm de cevabı duymak istemiyom kendine sakla cevabı ayna !!
    ayna şahane
    fotoğraflar şahane
    sevgililer gününde blog açman
    ne güzel oldu beee :)
    kafiye olmadı sanırım yav :)

  2. Filiizzzz cok sagol :) kalbi guzel olmayana ayna yok :D o yuzde bu ayna ancak senin gibi birine ait olurdu :)
    evet artik blogum da var,bakalim ben onu daha kullanmayi cozucem guzellestiricem cok isim var cook :D

  3. Seneat üretim ve paylaşımlarını takip ediyorum.çok başarılısın.kutu kaplama konusunda birkaç sorum olacak.kumaş kaplarken yapıştırıcı olarak ne kullanıyorsun?sevgiyle kal…

  4. walla harika olmuş.. hem artık keçeleri kullanmak adına güzel.. hem de çıkan sonuç harika:)) elleriniz dert görmesin inşallah..

  5. Tesekkur ederim ommur :) kutu kaplarken UHU kullaniyorum ama ne cok bol ne de az olmasina dikkat etmek lazim. az olursa tutmayabilir,cok olursa kumastan disari cikabilir .

  6. zehra38 tesekkur ederim, evet artik keceleri kullanmak ta guzel olur ,ben bugune kadar hic keceyle calismadim genelde kumaslari dogruyorum boyle :)

  7. pembedusler sanirim erkege gidebilecek bir hediye hic degil ama degisik renkte ve sekilde yapilsa neden olmasin :) tesekkur ederim..