26 yorum gelmiş

  1. zulaltan

    çok ilginç şimdi bu pano kesin sevgiyi büyütüyor mu, test edilip onaylandı mı? öyle ise ryan gosling’e bir tane yollayam da aramızdaki sevgi büyüsün :D çok şirin olmuş :)

  2. yagmuryurek

    ecerce ecerce……
    sevgili ornitorenk ecercenin genel etkisi bu ”DİKKAT KISKANÇLIK YAPAR”
    o yafru fil beni benden aldı…
    çok beğendim gene çoooook hayran hayran sevgimi büyütüyorum :)
    zulalciğim bakınca büyüyor benim sevgim birine versen oooooooooo :) etkiyi sen hesap et :)

  3. @ yagmuryurek vallahi öyle bir süredir sessiz sessiz yaptıklarını izliyorum ecercenin ama artık dayanamadım herkesin bir dayanma sınırı var ama değil mi insanın her yaptığı bu kadar güzel olmak zorunda mı?

  4. ecerce

    Nuraycatasarımlar:) çok teşekkür ederim:) evet anne-çocuk, kardeş, sevgili.. herkes bir şeye benzetti:)

  5. ecerce

    yagmuryürek:) :) dikkat kıskançlık yapar:) çok güldüm, Allah iyiliğinizi versin:) çooooooook teşekkür ederim:)

  6. ecerce

    zulaltan, çok teşekkür ederim:) biraz önce okuncakmış herhalde.. haftasonu parmağımı çıkardım yine:) yani bir hafta iş yok benden:)

  7. ssserpil

    fılızcım gec kalmış nas suresı ıcın:))) ama kesın hepımızın nazarı degmıstır cunku bayılıyouz yaptıgın her ıse….

  8. ecerce

    çok teşekkür ederim:):) sevgiyle bakan gözün nazarı değmezmiş.. 10 marifetten de sevgi fışkırıyor:) hepinize çok teşekkür ederim:)

  9. ecerce vallahi kıskanıyorum ne yalan söyleyeyim 10marifetin en kıskanç üyesi olarak kayıtlara geçeceğim yakında sayenizde öyle güzel şeyler yapıyorsunuz ki :)
    ama parmağınıza çok üzüldüm

  10. yagmuryurek

    çok geçmiş olsun ecerce :( falla benim nazarım diil hep maşallah diyom hemide tüküre tüküre :) umarım yakında iyileşir ve de biz gene seni kıskanırız :)

  11. senayatilgan

    Öncelikle geçmiş olsun Ecerce … O kadar iş yapma diyorum sana parmağını çıkarmışsın çalışmaktan , bilerek çıkmıştır belkide azcık dinlenmen için :) Umarım çok acımıyordur…
    Diğer yandan bu fikir harika ve bir o kaadar güzel duruyor… Çok beğendim çok bayıldım, çok özendim, çok sevdim, çok çok da çok çooooooooook işte :) Ben ornitorenk handmade den daha çok kıskandım bi kere kesin :D Elelrine kollarına sağlık ecerce…

  12. ecerce

    zulaltan:) teşekkür ederim:):)
    ornitorenk handmade, çok teşekkürler:)
    yagmuryürek, çok teşekkür ederim:)
    şenaycım, çoook teşekkür ederim:)

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum