4 yorum gelmiş

  1. saatoniki

    sefa örer bunu…gerçi daha bişey ördüğünü görmedik ama…bu elbise nerede giylir acaba? anca evde sanırım..sokakta giysen 2 dakkada çıkarırlar gibime geldi..bu aradahatun da hatunmuş ha..

  2. incili kiz

    evde giyildiği doğrudur ama çıkarmak kaç dk sürer bilmem..:)içine astar yapılsa bu etkiyi gösterir mi orası mechul..

  3. sefa97

    dün gördüm elbiseyi çok beğendim…rengide tam benlik.dedim ki;buna ilk yorumu s12 yazar,ben bekleyeyim. sağolsun beni yanıltmadı.örerim valla, çok basit hiç bir zorluğu yok. sakın astarlamayı düşünmeyin, bütün özelliği kaybolur.fizik müsaitse, şöyle plajda giyinip salına salına gezen bir güzeli gözünüzün önüne getirin bakalım….oy oy oyyyyyyyy…..s12 ciğim;valla örüyorum, dikiyorum.bu yaz bir elbise diktim(yeğenimizin düğünü için), herkes özellikle eşim çok beğendi.gerçi eşimin beğenisi, maliyetin çok düşük olmasından kaynaklanmış olabilir. çünki 15 ytl kumaş parası verdim sadece.sakın hani nerede filan deme!evdeki bilgisayarla sorunum var resimleri marifete taşıyamıyorum. yoksa hayatını kurtardığım yatak başlığı(yapıştırmalı kağıtla), yatak odamın perdesi, lavanta torbam, bayram hediyesi kardeşimin yaptığı masa vs. sırada bekliyor.

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum