Pazar, Aralık 4, 2016
Şişe süsleme, ama ne ile?

Şişe süsleme, ama ne ile?

23

Bugün dışarıda tam kış havası var o nedenle dış işler kaldı :))Günlük bir değişik hobi uygulaması yapayım dedim, arşivime bir göz attım.Orjinal bir geri dönüşüm fikri çıktı karşıma, nasıl ve neye uygulayacağımı düşündüm bir süre, buldum, başladım, bitirdim ve en zor kısmı, fotoğraf çekimi. O da şöyle böyle tamamlandı ve işte karşınızda bir şişe süslemesi.

E ne var ki bunda diyeceksiniz. Peki neyle yapıldı bu şişe süslemesi, yani tığ işi süsleme…

Evvvet, eskiden kalma bozuk bir teyp kasedinin bandı… Arşivimde bulduğum şişle örülmeye başlanmış bir parçaydı, ben tığla örerek şişe kılıfı yaptım, nasıl olmuş?

23 YORUMLAR

  1. bu bu kaset bantından mıııııı…aaaaaaaahiç aklıma bantları kullanmak gelmezdiii tabiiiiii yae bizim evde de var fiiii tarihinden kalma kasetler.oley tamam ben yaparım bunuyuvarlatalarak mı ördün, dikdörtgen mi,

  2. Çanta falan da yapıldığını görmüştük bu kasetlerden ama cesaret edememiştim daha önce. Şişe süslemek de çok ilginç bir fikirmiş. Senden cesaret alıp yaparım belki.

  3. vallaa banucaaaaağzım açık ekrana bakakaldım…yane pes diyorumm…bu hiç aklıma gelmezdi..kırk yıl düşünsemde…harikasın…eline sağlık…

  4. ilahi Banuca. ömürsün walla süper olmuş. söylemesen anlamamıştım nasıl ve neyle yapıldıığını. harika. ellerine sağlık

  5. kadınımızın enginnnn fikirlerinden birine daha şahit oldum..kadının saçı uzun aklı kısa diyenler halt etmiş..bu fikri hangi erkek değerlendirebilirdi…bravoooooo..

  6. emel03, yuvarlatarak ördüm, zincirlerle, trabzan yok yani.sergun,anekzura,celebi74,yeniyol, yenihayat74, ben bu fikri netten almıştım, şişle ördüğünü gösteriyordu ama tema yoktu, kaset bandını kullanma fikri oradan yani.bizimgibiler, bant parlak olduğu için çok hoş yansıma yapıyor, örerken fazla çekmemek gerek yalnız.mtnaz11, bozulmuş kasetlerden yapıyoruz, sağlamlardan değil.sudeduru, sağol.acemihobici, zaten sizde yapın diye verdim bu kaydı :) Daliya, sağol. Yüksek dağlarda böyle, birgün yaz birgün kış :) Bugün dün ve bugün yaz gibi mesela. Akşama belli olmaz.

  7. Tek kelime ile bayıldım harika bir çalışma ellerinize emeğinize sağlık.Çok şık olmuş.Sevgili Banuca güzel bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle sevgiyle kalın…

  8. figenciğim, eski kasetleri ne yaptın, attınmı hepsini :)Teşekkürler arkadaşlar, beğendiğinize sevindim, fikir verebildiysem ne mutlu.