Siz hiç kot pantolondan vazo ördünüz mü?

-

* Kot pantolondan vazo yaptım.Görmek ister misiniz?Bu vazomuz da kot pantolun paçalarının şeritler halinde kesilmesinden ve bir boş kutuyu kalıp olarak alıpetrafına sepet örülmesinden elde edildi.Önce kot parçalarını şeritler halinde kestim.Sonra resimdeki gibi boş kutunun etrafına sardım.Sepet gibi (bir alttanbir üstten geçire geçire ördüm)Sepet bitince,kalıptan çıkartmadan,dışını bir fırça yardımıyla un-su karışımıyla iyice ıslatıp sıvadım.İyice kuruyup sertleşince,kalıptan çıkardım.Bu kez içini un-sukarışımıyla iyice sıvadım.Kuruyunca çok sertleşti.Sonra,ben pis bir kız olduğum için kahverengi yağlı boyayı avuç avuç,vıcık vıcık alıp,bu vazomun içini dışını boyadım.(ellerimin boyası günlerce çıkmadııı)En son içine dışına vernik..Ve arzuya göre toz yaldız….

Ne güzel oldu be :)
Ne güzel oldu be :)
Figen abla

14 yorum gelmiş

  1. bbuket

    evet çok iyi bir fikir ama ben olsaydım boyamazdım. yoksa un ve su kotun renginimi bozdu ondan mı boyadınız.

  2. Figen abla

    sevgili bbuket,evimde herşey kahverengi ağırlıklı olduğu için,yaptığım şeyleri önce kahverengi veya siyaha boyayıp,sonra da yaldızlama ihtiyacı hissediyorum..yoksa aslında kot rengiyle çok çok daha güzeldi :)

  3. celebi74

    figen ablaaaabence kahve ile kot süper uyumludur…hatta turkuaz fuşya da kullanabilirsin.. kahve nötr renktir aralara biraz enerjik renkler katmak lazım..işine karışmış gibi oldum ama içimden geldi söyleyeyim dedim..

Bir Cevap Yazın