sizi böyle alalım:)

-

böyle bir sandalyede oturmak ister misiniz? sitede daha farklı çalışmalar da var görmek isteyenler hadi burdan:)

30 yorum gelmiş

  1. fiamma1

    Başkası ördüyse seve seve gelir otururum ama diken üstünde olurum o da ayrı konu lakin ben örersem müzelik olur etrafına kordon geçerim kimse oturamaz sevgili selmatozancığım:)) Ama çokk güzel…

  2. selmatozan

    aynen söylediğin gibi fiamma1, o kadar emek verip öreceğim sonra gelip üstüne yayılacaklar.. olmaaazz oturtmam valla.. olmadı camekan yaparım bir de, nasıl olsa marifetliyiz ya:))

  3. ratatule

    valla bende oturmaya kıyamam böyle tığ işi dantel falan hayatta beceremem becerdiklerimi paylaşsam bi görseniz gülmekten ölürsünüz:))) açıkçası böyle dantel tığ işi ören bayanları gıbtayla izleyip takip ediyorum.ne yaparsın şekerim zamane gençliği:)))

  4. selmatozan

    hülyacım sen de çok güzel takılar tasarlayıp yapıyorsun ve gayet başarılı oluyorsun, ben de senin yaptığını yapamıyorum.. herkesin el becerisi ve yeteneği farklı..ve ayrıca keşke bütün zamane gençleri senin gibi olsa:)

  5. ratatule

    teşekkür ederim ablacım utandırıyorsun beni,aslında bayağı meraklı bi insanım nedir nasıl yapılır diye,ama dantel çok oyalayıcı gibi geliyor.

  6. baharrrrr

    çok güzel yaa ama bende kıyamam oturmaya kimseyide oturtmam yani :)) en iyisi küçük maketlerden süs için böyle sandalyeler yapmak :)

  7. tatesal

    Şu brezilyalı hatunlara bayılıyorum.Kardeşim bu ne marifet,valla 10 marifet….Kadınların hepsi dantel yapıyor bir kere,örgü,çanta harkulade şeyler, tek kelimeyle BRAVOOO

  8. sesiber

    gerçekten brezilyalılar çok marifetli. beğendiğim birçok blog var. ne zaman baksam çoğu brezilyalıların. karnavaldan pay biçin, kokoş hatunlar.

  9. SEMYIL

    Evet çok güzel de arkadaşlar brezilyalı hanımları bir tarafa bırakın( onların da marifetli olduklarını kabul ediyorum ama)bizim annelerimiz ablalarımızın bir zamanlar bilmem kaç tane motifle ördukleri yatak örtüleri, masa örtüleri,perdeleri yok mu ? ya iğne oyalarımız, minicik minicik çiçekler, yapraklar….valla bizde de çooookkkk marifetliler var. bizimkilerindehakkını yemeeeeeyeeelimmm derim :))) :))))buradaki motifler ne ki , sesibercim senin,yine yanlış hatırlamıyorsam minepolat’ın ördüğünüz yatak örtüleri kaç motif ? canım arkadaşlarım bunları sizlerde yaparsınız.haksızlık etmeyelim kendini +mi ze :)))

  10. sesiber

    Yok bizi katmadım zaten, Türk kadınlarını tek sanırdım da bu konuda, mesela Portekizliler de fena değil.

  11. selmatozan

    örgü dantel vs.. iyi yapabilirler ama bizim sayısını bilmediğim her yörenin nerdeyse ayrı geleneksel elişlerimiz var onlardan yapsılar bakalım:)

  12. fiamma1

    Ben de katılmıyorum diğer ülkelerde yaşayan hanımların türk hanımlarından daha mahir olmadıkları fikrine:))) ve geleneksel elişlerimizin modern hayata uyarlanarak sandıklarda bekletilmemesini canı gönülden dliyorum…

  13. selmatozan

    o yüzden eskilerden kalma elişlerini paylaşmalıyız ki hem başka şeylere ilham vermesi açısından hem o güzellikleri gün yüzüne çıkarmak açısından iyi olur kanaatindeyim.. zaten de bu şekilde yazılarını paylaşan arkadaşlar var.. ben de akşam eve gidince annemin sandığını bir açayım bakalım neler çıkacak:))

Bir Cevap Yazın