sonbahar yarışmasına benden suluboya resimler :)

-

Madem yarışma konumuz “Sonbahar” , o halde başlayalım :)Ben biraz ressam sayılırım arkadaşlar.Şimdi bu konuyu suluboya ile çalışmak istiyorum…Vee :

Yine bir sonbahar karesi.Buyrun benim fırçamdan.*

Sonbahar..Bence en güzel mevsim..

* Bir çalışma daha:

Ve son sonbahar çalışmam da bu:

52 yorum gelmiş

  1. celebi74

    on puan bendenşimdi hangisini tutacağızhangisi ile katılmış oldun yarışmaya figenablaadeyin de bende tutayım..

  2. Figen abla

  3. bizimgibiler

    Ben biraz ressam sayılırım arkadaşlar.

    Biraz mı????Harika resimler bunlar.Yaşadığınız yer neresiydi? Emekli olunca bizde gelelim oraya:)

  4. Sevtap Uçar

    ne diyon figen abla bayıldık begenmek az kalır yanında süpersin oylama nerde olacak nereyı tutacaz yada nasıl puan verılcek bılen varmı akidişler?

  5. Figen abla

  6. Figen abla

    başlığın yanındaki sarı yıldızdan tutuluyor sevgili karabidikim ..ben de yeni öğrendim :)))))beğenilince çok sevindirik oldum yaa :)))

  7. bbuket

    ya doğuştan yeteneği olanları almasınlar yarışmaya yaaa bana ne bana ne. hepsine bittim. özellikle 3. resme.

  8. Figen abla

  9. Figen abla

    sevgili kriizantem ben de ne görsem tutuyorum..bu tutma olayı çok zevkli:)))))kesin herkes berabere kalacak :)))))

  10. sesiber

    Anlaşılan bugün 10marifette aşırı dozdan gideceğiz. Hangisine bakacağımı şaşırdım. Öğleden sonra dışarı çıkacağım, aklım burada kalacak.Figen abla 1,2 ve 3 bana en çok sonbaharı çağrıştırdı. Harikasın.

  11. kriizantem

    Ya benimde temzilik yapmam lazım da gidemiyorum, nasıl olacak:))) İyi ki varmış bu site, iyi ki varsınız hepiniz. Kötü günlerde bile neşeleniyor insan. Sizi seviyorum güzel insanlar:)

  12. celebi74

  13. celebi74

    ve tabiki çok eserle katılınıyor ama ben şunu demek istedim bütün eserler bu yayının içinde şimdi hangisi tutulmuş olacak onu merak ettim.. her eser için bir yayın mı yapmak lazım acaba.. birden çok yayın yapacak olanlar için aydınlatılması gereken bir konu bu sanırım :))sevgiler sayın yönetim :)))

  14. nrhnmrl

    ben de oğlumu almaya gideceğim ona bak buna bak derken alma zamanını kaçırmayım diye saate bakıp duruyorum durmadan akşama benden birkaç çeşit yemek beklemesinlerzira eserler sağanak yağmur gibi gelmeye başladı :))

  15. selmatozan

    Figen abla ya bu resimlerin hepsi de çok güzel.. Hele tekneli olanlara bayıldım..Ben de iki dakikada bir sayfayı güncelliyorum ne var ne yok diye..kriizantem ben de seviyorum hem seni hem hepinizi:)

  16. kriizantem

    selma bende seni, hemde hepinizi:)… İşin boyutu değişmeye başladı. Yarışma iyice kaynaşıklık sağladı:))))

  17. Kapkaracamdankelebek

    çok alçak gönüllüsünüz gerçekten. harika resimler bunlar.sesiber gibi bende 1-2 ve 3 nolu resimlerin sonbaharı tam olarak anlattığını düşünüyorum.özellikle de 3 numaralı resim benim favorim:)başarılar.

  18. gonuldenele

    bbuket diyor ki;ya doğuştan yeteneği olanları almasınlar yarışmaya yaaa bana ne bana ne. hepsine bittim. özellikle 3. resme.

    Bende üçüncüye bayıldım.Nefiss olmuş Figen abla

  19. Kapkaracamdankelebek

  20. pinkly

    Kesinlikle süper çalışmalar yapmışsınız sevgili Figen abla elinize sağlık. Yaşadığınız yeri ellerinizin marifeti ile ne güzel yansıtmışsınız, hayran kaldım :)

  21. Yamali bohca

    Hepsi birbirinden güzel olmuşlar, elleriniz dert görmesin. biraz önce yarışmaya bir ürün gönderdim ama sizin yaptığınız resimleri görünce ne yalan söyleyim, siz birinci olursunuz gibime geldi. Vallahi bayıldım. Benim rakibim ve aynı zamanda favorim sizsiniz. Bende renklerle ve boyalarla uğraşmayı çok severim ama sizin ellinize su bile dökemem. yarışmada başarılar diliyor, Resimlerinizin hepsini tutuyorum.

  22. aheng

  23. gulenbayan

    Babam dediki ‘kendi mi yapmış, kartpostal mı? kendi yapmış baba dedim; bana öyle bir baktıki!O bakışların ne demeye geldiğini ben çok iyi anladım:’bak insanlar neler yapıyor; yeteneksiz şey sen de’Ailece sevdik..

  24. Figen abla

  25. kondor

    vay be nedesem ki bende sonda bir öncekini sevdim. hayır yarışma ne alemde diye tıkladım anam bekliyordumda katılım bu derecede değil. yahu ben daha düşünmeden anca malzeme belirlemeye geçtim. neyse ne diyim kendimi döveyim.ah ben yokmuyum ben.

  26. sesiber

    beni de döv kondor, beni de, ben daha düşünmedeyim:)hatta sen bugün izin al,rapor al, yazılanları ancak okursun. yorumları okumaya gün yetmez de, yapılan işlere ancak bakabilirsin. katılım çokluğu ve işlerin seviyesi harika.Figen abla yazını burnumun direği sızlayarak okudum. Tamam kurslara falan giderim, kazak ta örerim ama yaşlansam da kendime “yaşlıyım” demeyeceğim, hep saçımı boyatacağım, kremlerimi süreceğim, süslü olacağım. Krem sürünce gençleşeyim diye değil, saçımı boyatıp genç görüneyim diye değil, kadın olduğumu hissedebileyim diye… Gece yatmadan, saç tarama- krem sürme ritüeli çok hoşuma gidiyor benim. Aramıza dön Figen ablaaaaa:))

  27. Figen abla

    sesiber sen çok cansın :))hepiniz cansınız yaa…Allaha emanet olun sevgili kızlarım..sahi yaa?bu sitede herkes bayan di mi?

  28. sserapp

    Figen Abla, yazını sindire sindire okudum. İçim burkuldu ama bir yandan da çok takdir ettim seni. Yaşlıyım diye bir kenara çekilen insanlar var. Ben öğrenemem deyip, elini bilgisayara sürmeyenler… Oysa sen elini hiçbir yerden çekmemişsin. Ellerin her yerde, ne güzel. Ayrıca “yaşlı” diye birşeyi kabul etmiyorum. Biz ona “tecrübli” diyelim. Bizi de eksik bırakma tecübelerinden. İyiki burdasın, ayrıca aile fertlerinden başka birsürü arkadaşın var burada.Bu arada sitede herkes bayan değil. Benim bildiğim, iki arkadaşım var. Methods ve zabun bu sitenin erkek üyeleri.Aslında, profil sayfasında erkek mi, kadın mı olduğu yazsa daha iyi olur. Şaşırmayız:))

  29. Fatos01

    Figen abla,resimler hakikaten cok güzel olmuş.ellerine sağlık.seninde söylediğin gini yağlı boya etkisinde fazla kalmışsın ama olsun öyle olması cok da iyi olmuş resimleriniz insanda güzel duygular uyandırıyor.hiç dikkat ettiniz mi bilmem ama zaten cok ünlü ressamların sulu boya çalışmaları da aynen böyledir.bir ara da kağıdın beyazlıklarını kullanmayı deneyin inanın resimleriniz daha da mükemmel olucaktır.başarılar dilerim.buresimleri tuttum.

  30. Figen abla

    oy oy oy..ben kurban olurum o güzel can yüreklerinize :)))bu ne yaa?bu kadar tatlı insan nasıl böyle bir araya gelmiş?ne şahane bir site burası yaa :)))sağolun güzel insanlar…bütün önerilerinize tek tek uyacağım..bunu yeni resim çalışmalarımda göreceksiniz…insanın kendisini candan eleştiren dostları olması muhteşem bir duygu biliyor musunuz?cansınız sizler :)

Bir Cevap Yazın

Figen abla

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum