sonbahar yarışmasına benden suluboya resimler :)

-

Madem yarışma konumuz “Sonbahar” , o halde başlayalım :)Ben biraz ressam sayılırım arkadaşlar.Şimdi bu konuyu suluboya ile çalışmak istiyorum…Vee :

Yine bir sonbahar karesi.Buyrun benim fırçamdan.*

Sonbahar..Bence en güzel mevsim..

* Bir çalışma daha:

Ve son sonbahar çalışmam da bu:

Figen abla

52 yorum gelmiş

  1. celebi74

    on puan bendenşimdi hangisini tutacağızhangisi ile katılmış oldun yarışmaya figenablaadeyin de bende tutayım..

  2. Figen abla

    bir taneyle mi katılmak gerekiyor?hengisini seçsem bilmiyom ki..kuzguna yavrusu şahin görünürmüş,ben hepsini seviyorum…yaa inanır mısınız,ben işte böyle biryerde yaşıyorum canlar…normalde farkında değilim ama,yaptığım resimlere bakınca,”anaaa meğer benim yaşadığım yer ne güzelmişşş” diyorum :))))cidden beğendiniz mi yaa?oy oy oy kurban olurum sizlere…

  3. bizimgibiler

    Ben biraz ressam sayılırım arkadaşlar.

    Biraz mı????Harika resimler bunlar.Yaşadığınız yer neresiydi? Emekli olunca bizde gelelim oraya:)

  4. Sevtap Uçar

    ne diyon figen abla bayıldık begenmek az kalır yanında süpersin oylama nerde olacak nereyı tutacaz yada nasıl puan verılcek bılen varmı akidişler?

  5. Figen abla

    hepiniz toplanın gelin valla..burası Edremit körfezi..diğer adıyla cennetttt :)))) hem de sahiden emekliler cenneti…arkadaşlar burası çok bolluk ve ucuzuluk bir yer…(ay ne saçma cümle kurdum) yani diyeceğim,tatil amaçlı bir kez olsun gelin…zaten bir kere görünce bir daha vazgeçemezsiniz…bu arada çook sağolun canlar…

  6. Figen abla

    başlığın yanındaki sarı yıldızdan tutuluyor sevgili karabidikim ..ben de yeni öğrendim :)))))beğenilince çok sevindirik oldum yaa :)))

  7. bbuket

    ya doğuştan yeteneği olanları almasınlar yarışmaya yaaa bana ne bana ne. hepsine bittim. özellikle 3. resme.

  8. Figen abla

    şu an her yer,bu üçüncü resimdeki gibi kuru yapraklarla dolu…buralarda yaşasanız sizler de ya ressam,ya şair olurdunuz…nolur yazın bu cennete ailelerinizle bi tatil kaçamağı yapın canlar…bu kadar ısrar ettiğim için sonra bana teşekkür edeceksiniz…beni de böyle zorlamışlardı..üç günlüğüne bi geldim tatile,ondan sonra da geri dönmedim Muğla’ya :)))))can kızlarım,beğendiğiniz için teşekkürler ediyorum…

  9. Figen abla

    sevgili kriizantem ben de ne görsem tutuyorum..bu tutma olayı çok zevkli:)))))kesin herkes berabere kalacak :)))))

  10. sesiber

    Anlaşılan bugün 10marifette aşırı dozdan gideceğiz. Hangisine bakacağımı şaşırdım. Öğleden sonra dışarı çıkacağım, aklım burada kalacak.Figen abla 1,2 ve 3 bana en çok sonbaharı çağrıştırdı. Harikasın.

  11. kriizantem

    Ya benimde temzilik yapmam lazım da gidemiyorum, nasıl olacak:))) İyi ki varmış bu site, iyi ki varsınız hepiniz. Kötü günlerde bile neşeleniyor insan. Sizi seviyorum güzel insanlar:)

  12. celebi74

    bizde seni seviyoruz kriizantemimmm:))çoğul oldu galiba değiştiriyorum bende seni seviyorum…:))ve hepinizi seviyorum…iyi olmazmı şu an işteyim önemli bir gün ve gündem var ama ben bir fırsat uydurup geliyorum yorum yapmaya..:))yarışmadan herkese başarılar bizim pazar günü düğün var malum.. sonra yetişebilirsem bende katılacağım..bol fikirler yartacılık ve el kolaylığı dilerim herkese…selam ve sevgilerimle…

  13. celebi74

    ve tabiki çok eserle katılınıyor ama ben şunu demek istedim bütün eserler bu yayının içinde şimdi hangisi tutulmuş olacak onu merak ettim.. her eser için bir yayın mı yapmak lazım acaba.. birden çok yayın yapacak olanlar için aydınlatılması gereken bir konu bu sanırım :))sevgiler sayın yönetim :)))

  14. nrhnmrl

    ben de oğlumu almaya gideceğim ona bak buna bak derken alma zamanını kaçırmayım diye saate bakıp duruyorum durmadan akşama benden birkaç çeşit yemek beklemesinlerzira eserler sağanak yağmur gibi gelmeye başladı :))

  15. selmatozan

    Figen abla ya bu resimlerin hepsi de çok güzel.. Hele tekneli olanlara bayıldım..Ben de iki dakikada bir sayfayı güncelliyorum ne var ne yok diye..kriizantem ben de seviyorum hem seni hem hepinizi:)

  16. kriizantem

    selma bende seni, hemde hepinizi:)… İşin boyutu değişmeye başladı. Yarışma iyice kaynaşıklık sağladı:))))

  17. Kapkaracamdankelebek

    çok alçak gönüllüsünüz gerçekten. harika resimler bunlar.sesiber gibi bende 1-2 ve 3 nolu resimlerin sonbaharı tam olarak anlattığını düşünüyorum.özellikle de 3 numaralı resim benim favorim:)başarılar.

  18. gonuldenele

    bbuket diyor ki;ya doğuştan yeteneği olanları almasınlar yarışmaya yaaa bana ne bana ne. hepsine bittim. özellikle 3. resme.

    Bende üçüncüye bayıldım.Nefiss olmuş Figen abla

  19. Kapkaracamdankelebek

  20. pinkly

    Kesinlikle süper çalışmalar yapmışsınız sevgili Figen abla elinize sağlık. Yaşadığınız yeri ellerinizin marifeti ile ne güzel yansıtmışsınız, hayran kaldım :)

  21. Yamali bohca

    Hepsi birbirinden güzel olmuşlar, elleriniz dert görmesin. biraz önce yarışmaya bir ürün gönderdim ama sizin yaptığınız resimleri görünce ne yalan söyleyim, siz birinci olursunuz gibime geldi. Vallahi bayıldım. Benim rakibim ve aynı zamanda favorim sizsiniz. Bende renklerle ve boyalarla uğraşmayı çok severim ama sizin ellinize su bile dökemem. yarışmada başarılar diliyor, Resimlerinizin hepsini tutuyorum.

  22. aheng

    Ayy bunu da tutmazsam olmaz,mümkün değil,3. resme bayıldım,hüznü nasıl da hissettiriyor,ellerinize sağlık,yarışmada da başarılar…

  23. gulenbayan

    Babam dediki ‘kendi mi yapmış, kartpostal mı? kendi yapmış baba dedim; bana öyle bir baktıki!O bakışların ne demeye geldiğini ben çok iyi anladım:’bak insanlar neler yapıyor; yeteneksiz şey sen de’Ailece sevdik..

  24. Figen abla

    oy oy oy…sevgili gulenbayan ,babanıza sevgiler ve saygılar… :))güzel kızlarım benim,çok teşekkürler can yüreklerinize…hepinizi sevgiyle öpüyorum….inanın bana,çocuklarınız iyice büyüyüp artık kendinizi yalnız hissettiğinizde eğer elinize fırçayı alırsanız,sizler daha güzellerini yaparsınız…düşünün,bir köy yeri..oyalanmak için yapılacak fazla birşey yok…o köy yerine de yaşlanıp emekli olduktan sonra,büyük bir şehirden gelmişsiniz..E inek sağacak,bahçe çapalayacak bir tip de değilsiniz,çünkü anlamadığınız,bilmediğiniz konular…eee ne yapmalı,ne yapmalı?biraz resim,biraz el sanatları :)))sizlere şimdi zaman çok çabuk geçiyormuş gibi geliyordur..bakınız sizlere bir yazımı okutmak istiyorum…lütfen üşenmeyin okuyun…bakın bu yazıyı çok ama çok hissederek kaleme aldım ben…ve inanın sizler de bir gün bunları düşüneceksiniz…çok samimi itiraflar bunlar :)))http://www.turklider.org/TR/EditModule.aspx?tabid=1630&mid=13527&ItemID=11934&ItemIndex=18hepinizi kocaman öpüyorum güzel insanlar…

  25. kondor

    vay be nedesem ki bende sonda bir öncekini sevdim. hayır yarışma ne alemde diye tıkladım anam bekliyordumda katılım bu derecede değil. yahu ben daha düşünmeden anca malzeme belirlemeye geçtim. neyse ne diyim kendimi döveyim.ah ben yokmuyum ben.

  26. sesiber

    beni de döv kondor, beni de, ben daha düşünmedeyim:)hatta sen bugün izin al,rapor al, yazılanları ancak okursun. yorumları okumaya gün yetmez de, yapılan işlere ancak bakabilirsin. katılım çokluğu ve işlerin seviyesi harika.Figen abla yazını burnumun direği sızlayarak okudum. Tamam kurslara falan giderim, kazak ta örerim ama yaşlansam da kendime “yaşlıyım” demeyeceğim, hep saçımı boyatacağım, kremlerimi süreceğim, süslü olacağım. Krem sürünce gençleşeyim diye değil, saçımı boyatıp genç görüneyim diye değil, kadın olduğumu hissedebileyim diye… Gece yatmadan, saç tarama- krem sürme ritüeli çok hoşuma gidiyor benim. Aramıza dön Figen ablaaaaa:))

  27. Figen abla

    sesiber sen çok cansın :))hepiniz cansınız yaa…Allaha emanet olun sevgili kızlarım..sahi yaa?bu sitede herkes bayan di mi?

  28. sserapp

    Figen Abla, yazını sindire sindire okudum. İçim burkuldu ama bir yandan da çok takdir ettim seni. Yaşlıyım diye bir kenara çekilen insanlar var. Ben öğrenemem deyip, elini bilgisayara sürmeyenler… Oysa sen elini hiçbir yerden çekmemişsin. Ellerin her yerde, ne güzel. Ayrıca “yaşlı” diye birşeyi kabul etmiyorum. Biz ona “tecrübli” diyelim. Bizi de eksik bırakma tecübelerinden. İyiki burdasın, ayrıca aile fertlerinden başka birsürü arkadaşın var burada.Bu arada sitede herkes bayan değil. Benim bildiğim, iki arkadaşım var. Methods ve zabun bu sitenin erkek üyeleri.Aslında, profil sayfasında erkek mi, kadın mı olduğu yazsa daha iyi olur. Şaşırmayız:))

  29. Fatos01

    Figen abla,resimler hakikaten cok güzel olmuş.ellerine sağlık.seninde söylediğin gini yağlı boya etkisinde fazla kalmışsın ama olsun öyle olması cok da iyi olmuş resimleriniz insanda güzel duygular uyandırıyor.hiç dikkat ettiniz mi bilmem ama zaten cok ünlü ressamların sulu boya çalışmaları da aynen böyledir.bir ara da kağıdın beyazlıklarını kullanmayı deneyin inanın resimleriniz daha da mükemmel olucaktır.başarılar dilerim.buresimleri tuttum.

  30. Figen abla

    oy oy oy..ben kurban olurum o güzel can yüreklerinize :)))bu ne yaa?bu kadar tatlı insan nasıl böyle bir araya gelmiş?ne şahane bir site burası yaa :)))sağolun güzel insanlar…bütün önerilerinize tek tek uyacağım..bunu yeni resim çalışmalarımda göreceksiniz…insanın kendisini candan eleştiren dostları olması muhteşem bir duygu biliyor musunuz?cansınız sizler :)

Bir Cevap Yazın