Süslü Avizem

-

avize süsleme
Avizenin sadece boş iskeleti vardı. Mağazadan ‘şifon’ üzeri serpme pul ile kaplı başa süs için takılan şal satın aldım. Küçük siyah boncuk ve onları üzerine dizebileceğim küçük paketlerde satılan çengel tel aldım. Orjinalinde bükük olan teli küçük bir alet yardımıyla düzleştirip üzerine boncuk dizip vs. şifon tülü iskeletin üzerine kapladım. Siyah gülleri ise ince şerit siyah güpürü elimde gül şekli vererek şifonun üzerine diktim. Ve sonuç böyle oldu.

Sibelin Hobileri

Merhaba ben sibel 37 yaşındayım.İstanbul da yaşıyorum .Evliyim ve iki kızım var.Asıl mesleğim muhasebe ama çok uzun yıllar çalıştım artık çalışmıyorum . Bu hobilerle ilgili yönümü yeni keşfettim sayılır.Sizin gördükleriniz sadece paylaştıklarım resimleyip göndermediğim ,ama ilk fırsatta sizlerle paylaşacağım sırada bekleyen işlerimi de göreceksiniz.Daha resimlerin yayınlandığı gün yani dün aldığım yorumlar harikaydı.Hepinize teşekkür ederim.

5 yorum gelmiş

  1. shane

    kesinlikle, gayet hoş olmuş. duvarlarınıza da çok yakışmış. eski evimizde bizim de duvarlarımız mordu ama şimdikinde çok karanlık gösterdiği için mecburen beyaz oldu. eski rengini özlüyorum doğrusu…

Bir Cevap Yazın