table runner’ım

-

keçeden yapılmış bi table runner örneği görmüştük. nasıl, ne tür bi kumaşla yapılır diye düşünürken, nikah şekerlerimi sardığım elyafla yapmaya karar verdim.hem tüy dökme gibi bi problemi yok, hem kesilen yerlerden kaçmıyor, hem de düzgün bi duruşu var.denemek isteyenler için çıktı alınabilecek desen ve örtünün yapılışı bloğumda

13 yorum gelmiş

  1. pelos

    blogunda da belirtmiştim sergun. çok güzel, çok şık, rengi hele en sevdiklerimden :)ellerine sağlık.

  2. fiamma1

    Ellerine sağlık sevgili sergun çok güzel olmuş, lakin dikkat et yıkamaya gelmiyor fazla, tüleniyor arkadaşım bu elyaf, güle güle iyi günlerinde kullan inşallah.

  3. sergun

    benim de yıkamak konusunda tereddütlerim var aslında, biraz kullanayım da daha sonra deneyeceğim yıkama işini :)

  4. sesiber

    Anladım bunun malzemesinin ne olduğunu, (blogunda sormuştum ya) dükkandayken hediye ambalajı için almıştım.Darı ve geniş enlisi vardır hatta piyasada. Fakat bu yıkanmaz kesinlikle, ıslanınca boyası çıkıyor ve kağıt gibi sonuçtaPiyasada bu malzemeden satılan tek kullanımlık masa örtüleri de var hatta. Amerikan servis olarak ta yapılabilir.

  5. sergun

    hmmm, henüz kumaşçılara sorma fırsatı bulamadım ama umarım yıkanınca atmaz rengi. kağıt gibi değil pek, nasıl anlatsam, sert ve tok duruyor, çekiştirince bozulmuyor. yıkanınca belki fiamma’nın dediği gibi tüylenebilir deneyeceğiz bakalım:) olmadı kirlenene kadar kullanırım yalnızca:)

Bir Cevap Yazın