Takılarınız için

-

ben çok beğendim bunu. çok kullanışlı. yapım aşamaları için buyrun içeri.

adım adım resimlerle anlatım için tıklayın.bunlar da hoşunuza gidecekbileklerinizi süsleyelimpoşetlere elvedacanlı renklendirmefiyonklu taçWALL-Ekedi oyuncağıpratik dikiş kutusudekoratif kumandalıkfiyonklu çantakuş kafesi içinşaraplıkbardak altlığı

19 yorum gelmiş

  1. nalana

    Paylasim guzel once tesekkur ediyoryum sonra da eklemeden gecemiyecegim duygularimi yaziyorum.Yapim asamalari icerde deyip sonra linki vermeyi etik bulmuyorum.Bu devamli iceri cagirmalar bazi uyelerin surekli tarzi olmus.Bu yuzden on marifet kalitesinden cok sey kaybediyor.Lutfen artik verecginiz resimi,bilgiyi ve linki on sayfa da verin.Gerek duyan iceri girer bakar.Bu yuzden bazi uyelerin hicbir yazisini tiklamamaya basladim .DIKKAT ;Bu sozlerimin hepsi bu yazi sahibi icin degil,uzerinize hepsini alinmayin ama lutfen sozlerimi dikkate alin.

  2. Nalana çok sinirlenmişe benziyorsun.Ama bu yazinin yapim aşamalari vardi görmemiş olabilir misin acaba??? Ben fikri beğendim paylaşima teşekkür ederim.

  3. yokumdiyor

    nalana, paylaşımı beğendiğiniz için teşkkür ederim.evet herkesin bi yazış tarzı var, sizin dediğiniz gibi de bazı üyelerin tarzı da diğer üyelerde merak uyandırıp içeri davet etmek. Merak eden, öğrenmek isteyen içeri girer, zorlama yok gayet adil bu. hoşunuza gitmiyorsa o yazıyı açmazsınız. bu sizi neden rahatsız ediyor anlamış deilim. Yazıyı yazan memnun, okuyan memnun.. Bunun 10marifet kalitesine olumsuz bir yansıması olacağını düşünmüyorum.yorumunuz için teşekkürler.

  4. nazesen

    Arkadaşlar yapım aşamaları bu paylaşımda içerde ama Nalanın dediği gibi bir çok üyenin içerde deyip sadece link vermesi yaygınlaştı.Sözümüz meclisten dışarı yokumdiyorkonu açılmışken Nalana katılıyorum.Bu arada Paylaşımınız için teşekkür ederim

  5. SEMYIL

    iyi geceler, öncelikle yokumdiyor , paylaşımınızı ben de çokbeğendim.onun için yorum yazacakken diğer yorumları okuyunca bende ister istemez bu konu da da yorum yapmak istedim.ben de arkadaşlara katılıyorum. şu an buradan bunu yazmak tamamen sizinle ilgili değil. ama bahsedilen tarz yazılar okadar çoğaldı ki ister istemez insanı sıkıyor.hatta öyle arkadaşlar varki link veriyorlar verdikleri link”10 marifet “tarzında kendi açtıkları site .ve bir de orada link vermiş . oradan oraya geçip asıl işin yapılışını bulmaktansa çıkıyorum.artık o üyenin hiç bir yazısına bakmıyorum mesela.bunu bir çok arkadaşım farketmiştir.işte bu tarz yazılardan dolayıda buranın kalitesinin düşmeye meyilli olduğunu bende düşünüyorum.eski sohbetlerin kalmamasının bir nedeni diyorum.lütfen bu yazdıklarımı tamamen kendi üstünüze almayınama burada bahsedildiğini görünce dayanamadım.ben buradaki fikri ileride yapabilmek için tuttum .

  6. fiamma1

    Sevgili yokumdiyor arkadasım:) söz meclisten dısarı denir ya aynen oyle :)ama sizin bu guzel paylaşımınız hepimizin son zamanlarda sıkıntı oldugu bir konuyu dillendirmiş:)Herkes link verirse 10marifet.org sadece yonlendirilmeye hizmet eden bir site haline donusecek gibime geliyor. Bence 10 marifet in en guzel yanı herkesin blog veya sitelerinin haricinde burada yaptıklarını birbiri ile en kısa yoldan paylaşması,sahsen ben de link verilince sadece bakıp devam edenlerdenim:))

  7. lilacsmell

    evet herkesin bi yazış tarzı var, sizin dediğiniz gibi de bazı üyelerin tarzı da diğer üyelerde merak uyandırıp içeri davet etmek. Merak eden, öğrenmek isteyen içeri girer, zorlama yok gayet adil bu. hoşunuza gitmiyorsa o yazıyı açmazsınız.

    Nalan abla merak ettiği yazılar için bunu söyleme gereği duymuş zaten.Yapım aşamaları içerde yazmışsınız mesela.Merak edip tıklayıp giriyor,ama anlatımı içerde değil,içerideki linkte.Yani eğer link verilecekse ön sayfada verilsin, ya da anlatımlı fotolarıyla birlikte içerde verilsin. Umarım anlatabilmişimdir,paylaşımınız için teşekkürler bu arada. :)

  8. embir

  9. fiamma1

    ayy sevgili embir aksam aksam bulamadıgım kelimeleri bulmuşsun arkadaşım işte soylemek istedigim benim de buydu.. yaz geldi ayrı düştük insallah o guzel sohbetlerimize doneriz en kısa zamanda hepinizi cok ozledim

  10. esinsel

    sevgili arkadaşlar merhaba,uzuuuuun bir aradan sonra buradayım.açıkçası epeycede özledim sizleri. ama gelir gelmez çok önemli bir konunun içinde buldum kendimi.iyi de oldu,çünkü bunu konuşmamız gerekiyordu.yokumdiyor sizinle yeni tanışıyorum,hatta belki de öncelikle hoşgeldiniz demeliyim:) embirin dediği gibi bunların yazlacağı yer burası değil belki ama,yazınız bir sıkıntının açığa çıkmasına vesile olmuş.değilse kimse incitilmek istenmiyor.

    Linkler konusunda da sorun Lilacımın da bahsettiği üzere yapımı içerde diyorsanız içerde anlatın. Sadece linkini verecekseniz bi zahmet ana ekranda gözüksün.

    ve bende aynen katılıyorum.embircim yine senden alıntı yaptım :))bol bol görüşmek dileği ile sevgiler.

  11. yildiz32

    Öncelikle bütün arkadaşlara merhabalar.Öncelikle bu konuya duyarlılık gösterip hepimizin söylemek istediklerine önderlik yapan nalan ablama teşekkürler.Bende bu kandırmaca olayına karşı çıkanlardanım.Benim de sözüm meclisten dışarı ama benim sıkıldığım olaylardan biri de (geneli) biryerlerden alıntı yapılan yazıların tekrar tekrar ısıtılıp benzer yazılarım başlığı altında tekrardan sunulması.Bu durumda o yazıları okumak yada açmak hiç içimden gelmiyor.Yazar belki kendi yazılarını bu şekilde yayınlasa bir nebze daha hoş karşılanabilir.Tabiki bu benim yorumum isteyen katılır isteyen katılmaz.

  12. asyayaren

    şimdik benim gözler şişik:)))) konuyu anladım. maruzatınızı da çok şükür anladım da:))çok doğru diyonuz. hepinize canu gönüldfen katılıyorum:))))link içerde. yapımı içerde. diyen çoğu yazıya artık tıklamıyorum bile ben. ha birde…. tamamen kaznçmı olmuş ne bide yazdıkları yazının altında önceden yazdıkları benzer yazılarıda link verir oldular….niye veriyorsunki…. zaten site en altta veriyo. ilgili yazılar diye….işin tamamen sıcak paylaşım ve sphbetten çıkıp kazança döndüğü kanatindeyim….. eğer iş kazanç yapılıyo olsa idi. embir in çoktannnn köşeyi dönmesi gerekiyordu:)))değimi kız:)))ama eskidenki sohbetler başkaydı bir müddetten sonra artık paylaşılan şeyi bırakıp sırf sohbet etmek için içeriye giriyorduk….öle değikmi. haksızsam söyleyin şimdi:)))))

  13. kriizantem

    Valla bu konuya bende başka bir yazı da değindim, yorumum biraz sert mi kaçtı nedir(halbuki hakaret neyim etmedim) yönetim tarafından silindi. Bazıları da bana tepki gösterdi. Okuyanlar bilir.Benim en çok takıldığım burayı sadece ve sadece kazanç kapısı gibi görmeleri. Tamamen katılıyorum dilekcim sana. Söylüyorum haksız değilsin:)

  14. asyayaren

    bu yazıda da öleymiş…. baltayı taşa vurmuşum sanırım:))kusura bakmayın sadece size değildi. ama merakım hiç üşenmiyormusunuz tekrar tekrar link vermeye o kadar şeye?

Bir Cevap Yazın

Elektrik kablosundan bulut askı yapımı

| | 0 Yorum

Yüzük kutusu yapımı

| | 0 Yorum

Plastik dolap yenileme – kendin yap

| | 24 Yorum

Telefonumuz için hoparlör yapalım – diy

| | 0 Yorum

Çocuklar için mini mutfak

| | 12 Yorum

Kendin yap – ahşap tel dolap

| | 0 Yorum

Kumaş kaplama harf yapımı

| | 0 Yorum

İpten sepet yapımı

| | 0 Yorum

Çerçeveden mantar küpe askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Islak mendil kapağından çerçeve yapımı

| | 0 Yorum

Daktilo ve kutu yenileme (diy)

| | 13 Yorum

Çocuklar için mutfak yapımı

| | 3 Yorum

Abajurdan kek standına dönüşüm

| | 2 Yorum

Kendin yap fotoğraflı çerçeve duvar süsü

| | 11 Yorum