Tarihe anı

-
hoppp nereye hemşerim??
hoppp nereye hemşerim??

Daha evvel bir arkadaşımız benzer bir çalışmanın linkini vermişti. Gamy’nin yarışması için bir şeyler yapmaya çalışırken fimolar mahvoldu. :( Ancak mahvolan fimoları bir araya toplayıp kızımın elinin izini elde etmek suretiyle tarihe bir çentik atmış oldum. ( haa o fimolarla kolye ucu, bilezik filan da yapardım yapmasına ya, ustalara bırakayım o işleri dedim :) elin izini aldıktan sonra adet olduğu üzere çalışmayı 130 dercede 25 dakika pişirdim. Daha sonra ise, birşeyler hoşuma gitmemiş olacakki, yerde bulduğum bir pastel parçası ile boyadım. İsmini “yassak hemşerim!” diye söylemek te mümkün tabii.

30 yorum gelmiş

  1. sefa97

    afferin sana… ne kolyesi, en güzelini düşünmüşsün:)harika bir çalışma olmuş. kıskandım valla:)ıssırırım ben o parmakları!uyuyang, çok geçmiş olsun.

  2. cocuklacocuk

    Geçmiş olsun, uyuyang.Saatoniki’cim bu ne tesadüf ben de kızımın yaşgününde kalıcı bir hediye olsun diye benzer bir çalışma yaptım. paylaşırız yakında. Fimo değil.ayrıca kitaplığın önüne çok şirin olmuş , ellerine sağlık. Tombik elleri de öp bizim için.

  3. saatoniki

    yau tombik diil :) fimoya el izi almak baya zormuş. elinin izini alıcam diye bastıra bastıra acıttık elini de :( tabi sanırım biraz fazla bastırınca tombik çıkmış hanfendinin eli :) siz hangi malzemeden yaptınız? gerçi bakarım siteye :))pamucuk : e renkli ya işte, siyah-beyaz :)

  4. deyzi

    Bence de değerlendirme açısından iyi fikir,boyama tarzınızda çok hoş olmuş .Bende kızımın el izini çamura almıştım, birara göndereceğim.Hoş bir anı oluyor :)

  5. Gamy

    sevgiler

  6. ganeja

  7. Fraise[pilli_silinen_hesap]

  8. sesiber

    Bu başlığın altından 12 nin çıkacağını hiç beklemiyordum ama hayret o çıktı.Çok düşünceli bir çalışma olmuş 12cim.

    bastıra bastıra acıttık elini de

    Burada benim de içim acıdı. Fimo sert bir malzeme çünkü, elinin izini almak için sıkı bir baskı uygulamışsınızdır bıdışa.Fraisein bahsettiği kil benim minyatürlerin kilinden ve çok çabuk şekil alıyor. Onunla da ayağının kalıbını alırsın artık.

  9. saatoniki

    aslında bir el ve bir ayak yanyana olucaktı ama el olayında baarınca vazgeçmek zorunda kaldımdı..iyiki de vazgeçmişim zira fraisenin dediği malzemeden kullanmak daha iyi olacak..onu da pişircezmi fimo gibi peki? sayın sesiber, sayın fraise hı?

  10. saatoniki

  11. gunesedogru

    :)) yine kavramlar karışmış… cık cık cıkkk … saygı ifadeleri kullanmak ayrı birşeyyy , kültürlü olmak ayrı birşey … ilahii :))

  12. saatoniki

    beni alın, bir üniversitenin kütüphanesine kapatın..eşşek sudan gelene kadar okutun..ordan alın döve döve kavramları öğretin.. dr. bruer’i diriltin, freud gibi öğrencisi yapın beni..ordan çocukluğuma inin, bir güzel psikanalizim yapılsın ve nevrozun, ego ile libido arasındaki çatışmalardan doğduğunu anlamam sağlansına daha da akıllanmassam 48 saat rober hatemo izlettirip m. topaloğlu dinletin..hala iflah olmamışsam fezaya fırlatın olsun bitsin.

  13. kondor

    böyle sinirli, heyecanlı, telaşlı yöneticilik olur mu yahu :)))

    Böyle elinde sözlük arkandan her kelimeyi düzelten üye oluyo ya. neden olmasın canım:):)

  14. sefa97

    herkes biliyor arkadaşlar merak etmeyin…neyin ne anlama geldiğini, nasıl yazıldığını…burası rahat ve samimi bir ortam… kendimizi kasmaya gerek yok….:)arada işte; bazı egolarını tatmin etmeye çalışan arkadaşlarımız da çıkmıyor değil…:)onlara da sonsuz saygılaaaaaaaaaar:)

  15. sefa97

    gunesedogru diyor ki;hangı konuda ?

    sevgili arkadaşım;herşeyi biliyorsunuz siz… bunu da anladığınızdan eminim:)kasmayın kendinizi:) rahat olun…inanın ben de sizin kadar eğleniyorum:))

Bir Cevap Yazın

saatoniki

Huzur, mutluluğun ağaçlara söylettiği hoş bir şarkıdır

Gizli cep nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

Deri kumaştan vav aplikesi yapımı

| | 0 Yorum

Vatka nasıl dikilir?

| | 0 Yorum

1 dakikada kolay fiyonk yapımı

| | 0 Yorum

Kumaştan yıldız yapımı – anlatımlı

| | 0 Yorum

Kumaş bebek patiği dikimi

| | 2 Yorum

Lavanta dolgulu elbise askılığı yapımı

| | 0 Yorum

Kurdeleden peçete halkası yapımı

| | 0 Yorum

Pantolon kalıbı nasıl çıkarılır?

| | 0 Yorum

Burda Dergisi’nden nasıl kalıp çıkarılır?

| | 4 Yorum

Püskülden yılbaşı sofrası isimliği yapımı

| | 0 Yorum

Kalpli kumaş duvar süsü yapımı

| | 0 Yorum