tavus kuşlu ayna

-

merhabaen son yaptıgım iişi sizinle paylaşmak istiyorumsaten kumas üzerine 2 tane tavus kuşu isledim tasarımı bana ait.boyutları 120*90.. fotoda görüldügü üzre baya büyük ama gercegi cok şıkır şıkır oldu.. :) burdan büyük haline bakabilirsiniz..

74 yorum gelmiş

  1. Sibella

    Tek kelimeyle MUHTEŞEM olmuş uzaycım. Sen şimdi işlemeleri kumaşa yapıp ayna çerçevesine mi kapladın yoksa aplike gibi işlediğini parça halinde kesip de mi yapıştırdın?

  2. uzay1

    sibella tşkler.. bunu saten kumasa işledim . daha sonra boyutunu belirleyip konturplak veya duralit malzemesinden kestirdim.ama kalın olcak egilmicek malzeme. kuması konturplagı çerceveciye verdim o gerip kenarını yaptı.aynasınıda taktı.bende eve getirdim aynanın kenarındakı sarıl süsü yapıştırdım..neduk tşklerr

  3. uzay1

    gunese dogru saol..resimde biraz tuhaf cıktı sanki..gercek halindeki endamı resimde göremiyorum. :(

  4. asyayaren

    nasıl birşey bu yaaaa. hayranım sizin böle incik boncuk pulları işlerkenki sabrınıza…. ellerinize sağlık

  5. SaDeNem

    valla süper olmuş… ağzım açık kaldı desem yeridir..yani anlatılcak bi kelime bulamıyorum ellerine kollarına yüreğine sağlık allah daha cok ellerıne kuvvet versınkı böyle güzel seyler yapmaya ve bizleri şaşırtmaya devam et…Bu arada soramadan edemıycem bunu nekadar sürede tamamladın uzay…tekrar ellerine sağlık kolay gelsın..

  6. uzay1

    asyayaren tsekkür ederim. hafif işler kesmio beni böyle sabır isteyen degişik işleri seviyorum :)sadenem cok saol canım devam edecegim inşallah Allah ömür verdigi sürece..bunu 1 ayda yaptım ama cok sıkarsan 20 günde biter.. ben cok özeniyorum önce ince boncukla bütün desenlerin etrafını geciriyorum.. keşke makinesi olsa bu iişinde seri üretsem :)

  7. çok güzel bir çalışma olmuş ve ayna için değişik bir tasarım ellerinize yüreğinize sağlık.)

  8. SEMYIL

    çok çok güzel ne söyleyeceğimi bilemedim arkadaşlarıntüm söylediklerine katılıyorum.elleriniz dert görmesin..muhteşemmm

  9. nalana

    evet işlemesi ayrı bir güzellik,ama tasarımın güzelliği gözden kaçmasın,eski,antika camaltı tablolar gibi.gerçek bir eser .çok beğendim

  10. uzay1

    semyıl tsekkürlernalana gercegi antika gibi durdu :) yanlız bunun asılacagı ev biraz osmanlı kültürüne yakın olmalı sanki :) tşk ederim

  11. saatoniki

    osmanlı kültürü mü dedi birisi?? evet sanırım o kültürün yegane temsilcisi benim..paşadedem aşçı yamağı idi sarayda malumunuz üzere…bizim evde buna benzer bir takım eserler var, çoğu da italyan ve fransız yapımı nedense..ama uzayın eseri bir başka olmuş efenim..gerçekten pek şahane olmuş sayın uzay1..son olarak uzay buraya yumruk havayademek isterim.

  12. uzay1

    osmanlı kültürünü cok severim. saat12 hava atma ama ya benim paşa dedem yok :'( :P begenmene sevindimmm benım icin kalkan yumruklara eyfvallah :)

  13. nalana

    s.o.

    bir takım eserler var, çoğu da italyan ve fransız yapımı nedense

    olurmu s.o. olur muo güzelim hatlar,tezhipler,kalemişleri,kündekâriler,minyatürlere ne olmuş…onları da italyanlar ,fransızlar mı yapmış?

  14. embir

    s.o (bu kısaltmayı tuttum)’nun paşadedesi fransız mutfağında aşçı yamağıymış Nalan ablacım. Ondan fransız yapımıdır :))))

  15. balpetegikralicesi

    TEK KELİME İLE MUHTEŞEM SEN BU İŞİ KAPMIŞSIN. KURS FELAN VERECEKSEN NET ÜZERİNDEN İLK KURSİYERİN BEN OLMAK İSTERİM. MALUM HER BİRİMİZ AYRI AYRI YERLERDEYİZ. YALNIZ BEN BUNUN SENDEN VARSA ŞABLONUNU RİCA EDECEĞİM. MÜMKÜNMÜDÜR BU. limon3785@hotmail.com mail adresim bana ulaşırsanız adresimi size vereyim kargo ile bana yollarsanız ki ben ödeme şartı(kargo bedelini) ile çok ama çok mutlu olurum.

  16. uzay1

    balpeteki cok tsekkür ederim arkadaşım.. kurs vermiyorum netten :) ama size nasıl yapıldıgını anlatırım .şablonu çizili bi şekilde var. size bi tane cizip kargo ile yollarım sorun degil.

  17. uzay1

    nedukcum valla şuan odamda asılı baktıkça bende bakıyorum.bunu saattım biraz bakıyım :) 2.bitane basladım.. evlenince kendi evimede yapıcam Allah izin eederse.haftada bir şu toz alan tüylü şeylerle okşansa ii olur cunkı toz üst üste bindikçe yapışır filan yıkanmaz sonucta..

  18. uzay1

    bunları saattıgım kişilerde mutlu olarak kullanıyor o yuzden üzülmüyorum. kaynak bende nasılsa istedigim zaman yaparım.. her yaptıgımdan kendime ayırsam ev dolar taşar :P tasarım süreklı düşünüp yaptıgım için hobi degil bu iş benim için..

  19. uzay1

    esinsek tşk ederim.neduk saol canım mcuxxxxxxxxx.. hepinizi cok seviyorum güzle iltifatların icin tşkler..

  20. balpetegikralicesi

    Siteni de gezdim gerçekten bu son işin ile çok ama çok başarılı olduğunu göstermişsin. Tavsiyem Türk Motiflerine ağırlık vermen. Sanatımıza ve motiflerimize sahip çıkalım. Gelecek nesillere aktaralım. Giyinme Kabinide bu türk motiflerinden çok güzel olurdu.

  21. sefa97

    uzay;tek kelime ile harika…ellerine sağlık…ben daha önce görmemişim aynanı prd.muhteşem ötesi..!bazıları da aynan sayesinde havasını basmış:)

  22. saatoniki

    nalan abla o fransız italyan durumu sultan 2.mehmed zamanından beri sarayda yerleşikmiş..yaptıkları da öööle hat tezhip filan değil..zaten nerde o yetenek fransızlarda ..aslına bakarsanız ben de pek beğenmediğimden kömürlükte saklıyom onları..sözün sonunda; bi kırk yıl da ben taşıdım odunu dergaha yunus misali.. ama benim mana olayım hava oldu maalesef..

  23. bbuket

    ben bu güzellik ve sabır karşısında daha ne diyeyimki. arkadaşlar bloğunu çok beğendiklerini yazmışlar ben bloğunu bulamadım çok görmek isterim.

  24. asyayaren

    uzaycım sitendeki on marifet yazılı yarışma sonucu ney oldu….. merak ettim ben yoktum burda sanırım o zamanalar

  25. uzay1

    asyayarencim saatoniki kazanmıştı.fimo ile hat yazısı yazmıştı :)artık imzama tıklanıyor.

  26. kolsen

    bunu kaçırmış olamazsınız, çok değişikti bence. 10 marifette duyurulan ilk yarışmaydı diye hatırlıyorum. o zamanlar kavgasız gürültüsüz yarışırdık.

  27. sesiber

    ben anladım;)Uzay eve yeni döndüm, ilk açtığım senin yazın oldu, çok olmuş yayınlayalı ama şimdi gördüm.Pul kraliçesi kraliçelere layık bir eser yaratmış dedim.Seçtiğin desen daha önceki çalışmalarına göre şaşırttı beni ama bu tarz desenin de hakkını vermişsin. ellerine emeğine sağlık.

  28. uzay1

    akoni evde bi süre durdu cok mutlu oluyordum bakınca.satılması icin bi bayana verdim. şuan onun dükkanında. oldukça begeniliyormus .. alıcısıda cıkmıs fakat istedigim fiyatın biraz altında istemiş aynayı :)

  29. SaDeNem

    selamlar hanımlar;uzaycım senın tavuş kuşlarından kopya cekerek bende evde aynama yaptım tabıkı senınkısı gibi agır değil. ben tavus kusuna bakarak aynama cizdim ve cam boyasıyla boyadım baktım renkler soluk duruyor hemen kırtasiyeden simli uhulardan aldım onlarlada üzerinden gectım cok hoş oldı valla… eve gelenler ayyy cok güzel olmuş senmı yaptın dıyolar tabı bende hemen kabarıp evet diyorum ve hemen 10 marıfete girip bıde senınkıne bakmalarını söylüyorum valla senınkıne benımkinden daha cok bayılıyorlar :( ama bayılmaları normel sen pullarla işledin ben bıraz tembel işine kaçıp boyadım.. bende pulla işlemek isterdım ama çalıştığım için cok zor olurdu cok uzun zaman bıtıremem dıye düşündüm.. neyse kusura bakmayın çenem düştü ve akşama eve gidince hemen aynamın resmını çekip sizlerle paylaşmak istıyorum inş. beğenırsınız.. kolay gelsin hoşçakalın.

  30. uzay1

    sadenem ellerine saglık bende begendim senınkını güle güle kullan canım :)) zamanın olursa pulla filan yaparsın ilerde hem daha farklı aynalar yapıcam belki onlardan yaparsın.. baskalarının işlerimi begenip fikir alıp uygulamaları cok hosuma gidiyor :)herbalist tşk ederim

  31. nrhnmrl

    sesiber diyor ki;Tavus kuşu tüyü arayanlar vardı bir ara. Bu gidişimde euroflorada gördüm, bilginize

    sesicim fiyatını hatırlıyormusun peki

  32. sesiber

    Fiyatına bakmadım hiç Nurhancım ama çok pahalı olduğunu sanmıyorum. Bir pakette birsürü vardı hatta. Nurhan euroflora sana çok yakın, bir koşu gidip baksan:)

  33. nrhnmrl

    Nurhan euroflora sana çok yakın, bir koşu gidip baksan:)

    tamm canım hafta sonu gidip bakıcam cumartesimi olur pazar mı bilmem sen de gel :)

  34. sesiber

    Pazar günü kapalı olabilir, öyle biliyorum yanlış olmasın. Bne 17 sinde geleceğim, 20 sine kadar İstanbuldayız. Bakalım:)

  35. nrhnmrl

    cumartesi gittim euroflora’ya pek çok tüy vardı rengarenk ama poşette satılan tavuskuşu tüyü yoktu.Sadece küçük tavuskuşları yapmışlar işte onlarda vardı 3-5 tüy hepsi o onunda fiyatı yanılmıyorsam 11 tl idi.Küçücük şey için bence çok pahalıydı tüylerde küçüktü.

  36. uzay1

    pahalıymıs. banada tüy lazım fazla büyük olmayan bi ayna yapıcam tüylerle süslesem harika olurdu.. artık kısmet ne zaman rast gelirse o zaman yaparım ..

Bir Cevap Yazın

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum