13 yorum gelmiş

  1. sesiber

    açlıkla savaşan bir toplum telefon kablosundan bile neler yapmışlar, bir de yeseler neler üretecek caaanım insancıklar.

  2. oyachn

    Bu tür ince emek isteyen işleri hep onlara yaptırıyorlar siteleri gezerken benimde dikkatimi çekti. Kimbilir insan emeğini ne kadar ucuza satıyorlardır. Gerçekten güzel olmuş.

  3. sesiber

    öyle tabii, afrikalı bir zenciden 5 ytlye kolyeler aldım aklın durur. çinliler adam oldu ama yazık afrikalılar o doğal zenginliklerine rağmen sömürülmekten kurtulamadılar çok bilmiş, insan haklarına saygılı batılılar tarafından.

  4. embir

    Bugün katıldığım bir eğitimde hocanın verdiği bir örneği ki bu gerçek paylaşayım istedim. Victorian secret’da satılan en ucuzu yaklaşık 20 pound olan bir iç çamaşırını bu ülkelerde tanesini 45 pence’e yaptırıyorlarmış ve verilen fiyat 47 pence olursa işi daha ucuz olan başka ülkeye veriyorlarmış.

  5. moonless

    Ciddi misin embir?? Bir daha victorias secret almıyorum o zaman.. El emeği Amerika’da satabileceğiniz en değerli şey ama diğer 3. dünya ülkelerinde çok ucuz, bu yüzden kan ağlıyoruz. Bir program var sanırım Flash’daydı. İşçileri toplayıp işverenle buluşturuyorlar.. ÖZellikle evde nakış işleyen, tekstil sektöründe üretilen havlu, kazak gibi malzeleri işleyen kadınlara iş buluyorlardı. Bir işveren çok çok zor bir iş için çok az teklifte bulununca, KAdınlar yalvarıyor işverenlere..Ailemi geçindirmek için günde en az 10 YTL kazanmalıyım bu teklif çok az diye.Hayat bazı insanlar için gerçekten zor.. Öncelikle El emeğine saygı istiyoruz..

  6. nrhnmrl

    bu gerçekten çok hoş ya elleri dert görmesin

    Öncelikle El emeğine saygı istiyoruz..

    bütün kalbimle katılıyorum

  7. moonless

    Evet evet böyle bir olay başlatmak gerek belki… Bir organizasyon… Bir hareket…Bİr de bu Afrikalılar ne kadar renkli ve zevkli insanlar, Afrika’dan ne incelediysem hep renkleri dikkatimi çekti, Avrupa medeniyeti ezdi geçti insanları…bakınız en son 3 ayda 1milyon insanın öldüğü 1994 Ruanda katliamı… Ay sabah sabah içim kötü oldu… Zaten kriz var..

Bir Cevap Yazın

Pullu tülbentler

| | 0 Yorum

Sarma nakış işlemeli yatak örtüsü

| | 0 Yorum

Punch işi çiçekli havlu

| | 0 Yorum

Punch nakışı çiçekli paspas

| | 0 Yorum

Anlatımlı dantel motifi yapımı

| | 0 Yorum

Yeşil kadife Kuranı-ı Kerim seti

| | 0 Yorum

İşlemeli kadife Kuran-ı Kerîm seti

| | 7 Yorum

Nakış işlemeli bordo eşarp

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli eşarp

| | 0 Yorum

Nakış / Pembe ortancalar

| | 2 Yorum

Nakış / Orda bir köy var uzakta

| | 4 Yorum

Sap işi nakışlı pano

| | 0 Yorum

Basit nakış işlemeli örtü yapımı

| | 0 Yorum

Nakış işlemeli kumaş kitap kılıfı

| | 2 Yorum

Nakış işlemeli peçete yapımı

| | 0 Yorum