12 yorum gelmiş

  1. ayme

    çok güzeeell… ben de şu osmanlı padişahlarının giydiği kaftanlardan görmüştüm küçücük sanırım kumaşla yapılmıştı onlar.. bu daha bi güzel olmuş tabi..

  2. gunesedogru

    bu minyatür sanırım, broş gibide kullanılabilir. son derece güzel olmuş yapanın ellerine sağlık buraya taşıyan nazesen ede teşekkürler:)

  3. nazesen

    broş olarak tasarlamışlar arkadaşlar evet çok emek var.Gözleri bozulmuş bazı arkadaşların.Teşekkürler yorumlarınız için

  4. öncelikle merak ettiğim şu konuyu dile getirmek istiyorum… “bu fotoğraf kim tarafından ne şekilde ve ne hakla buraya koyuldu?” bu kaftan özel bir tasarımdırve verilen bilgiler eksiktir, madem buraya el emeği olan şeyleri koyuyorsunuz bari hakkını verin, en azından ürünle ilgili bilgiler tam ve doğru olsun… fotoğraf altıntepe ismek’te çekilmiştir, telkari öğretmeni tarafından tasarlanmış ve uygulanmıştır. son olarak da şunu belirteyim: altıntepe ismek telkari sınıfında her yaştan öğrenci mevcuttur, herhangi bir yaş kısıtlaması yoktur ve sınıfta gözü bu işe başladıktan sonra bozulmuş bir tek kişi tanımıyorum, abartmaya göz korkutmaya da lüzum yok… eli yatkın, bu işe meraklı her yaştan insan tabi ki bu işi rahatlıkla yapabilir, kurslar bunun için mevcut…bu kadar bilgiye nereden sahip olduğuma gelince, ürünü tasarlayan kişinin çok yakın akrabasıyım, yakında yapılan diğer işleri burada yayınlayacağım… madem bizim irademiz dışında da yayınlanıyor, en azından doğru elden doğru bilgilerle yayınlansın ki emeğin hakkı gerçekten yerinde kalsın…neyse… kaftanı görmek isteyenler feshanede bugün açılışı yapılmış olan sergide görebilirler…

  5. beyenıler için teşekkurler.yapan benım.eksik bılgıler vardı düzeltilmiş.kalye ucudur,yaka iynesı degıl ama yakaiyneside olabilir.bitmiş hali cok daha güzel oldu.zevkli bir iştir telkari.severek yapıyorum.bu sene kaftan modası cok fazla var, telkarıden hiç görmedim ve bunu tasarladım. kıltesteresini çalıştık güzel oldu fakat telkari kadar beyeni toplamadı.

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on Google+
Google+
Share on LinkedIn
Linkedin