Tığ işi çiçekli runner modelleri

-

tig-isi-klasik-cicekli-dantel-runner

Tığ işi runner örtü modelleri renk renk ve çok güzeller, o kadar beğendim ki. Tığ işi çiçekleri ister yine örerek normal şekilde birleştirin ister benzer renkte bir kumaşın üstüne dikin. Burada iki türlüsü de var ve tığ işi sevenlerin mutlaka hoşuna gidecektir.

tig-isi-cicekli-koyu-yesil-runner

tig-isi-cicekli-renkli-runner

tig-isi-cicekli-bordu-masa-ortusu

Önce ip sarma ile yapılmış bu tabağa hayran kaldım…

Sonra motiflerden oluşmuş bu örtülerin renk renk olanına da, harika yeşiline de, krem rengine de bayıldımmmm.

6 yorum gelmiş

  1. nazesen

    Sabır işi ben sepetin iple sarılmasına daha çok emek verildiği kanısındayım.Teşekkürler paylaşım için

  2. herbalist

    banuca,özür diliyerek küçük bir düzeltme yapmak istiyorum,gözünden kaçtı sanırım arkadaşım,yerdekiler halı,diğeri ise bir sandalye,koltuk.yukarıdaki renk renk örülmüş halıdan bir arkadışımda yaptı ve 1200tl gibi bir fiyata alıcı bulup sattı ama uğraştırıcı biraz tabi.fakat bunlardan bir gün bemde yapmak istiyoum çok beğeniyorum.

  3. mtnaz11

    Ne kadar güzel bir şey bunlar.Herbalist senin yazına dikkat edene kadar ben de bunları runner olarak düşünmüştüm.Ama bunlar halı olarak hangi iplerden yapılırki?

  4. DenDenAk

    Çok ilginç, halı olmaları, insan kıyamaz üstüne basmaya.Çok güzel paylaşımlar, Banu teşekkür ederim.

  5. banuca

    herbalist, haklısın, çok hoşuma gidince yazıyı bile okumamıştım. Ama o koltuk ise bu motiflerin dev bir tığ ile örülmesi gerekir, bir karşılaştırma yapın yani motiflerdeki bir trabzan veya zincir ile:)) Herneyse, runner olarak çok güzel, bunca el emeğinin üzerine basacak olan var mıdır yani…

Bir Cevap Yazın

Dantel kitap ayracı yapımı

| | 1 Yorum

Video: Düz nakış işleme nasıl yapılır?

| | 0 Yorum