tutkallı kasnaklı salon takımı

-

Bu takım arkadaşımın marifeti.kasnağa geçirilen ipi tutkallayarak yapıyor.Sanırım Adapazarı işide deniyor.Salonunada çok yakışmış:)

16 yorum gelmiş

  1. dolunay82

    yaparsın sen arkadaşım neler yapıyorsun bu kurtulurmu elinden:)arkadaşım bunu yaparken 11 yaşındaki oğluda yardım etti hem.çocuk işi yani:)))

  2. 03bellinda

    bunun kasnağı hazırmı ,birde ne tür ip kullanmış ve tutkalı neyse bu işin ayrıntılarını benim için öğrenebilirsen çok sevinirim:)

  3. dolunay82

    kasnağını marangoza yaptırdı istediği ölçüleri vererek.ipi tam hatırlamıyorum ama önemli olan tutkalıymış simli özel bir tutkal demişti.ama öğrenirim yarın.cevabını veririm inşallah.

  4. mavisofra

    yani dolunay ne marifetli arkadaşların var:)benim bi arkadaşımda yapıyo renkli ip ve sim kullanıyo ilk grdügümde hayret ettim bayada iyi bi fiyata satıyo sade ve çok güzel

  5. ufudik

    Teşekkürler arkadaşlar Dolunay82 ve İncili Kız…..Çok zarifmiş gerçekten….Hiç görmemiştim….Yazını da çok beğendim İncili Kız…..Ellerine sağlık. Anlatımın da çok başarılı…..

  6. dolunay82

    mavisofra teşekkür ederim.benim arkadaşım kendine yaptı.satmıyor şimdilik:)).incili kız seninkide çok güzel olmuş.aynı teknikle mi yapılıyor.yani tutkalla?.ufudik rica ederim.beğenmene sevindim.paylaşmak için buradayız dimi:)

  7. dolunay82

    şimdi sordum.80-80 kare örtü,30-30 küçük kareler,60-60 fiskos örtüsü ve 570-70 dikdörtgen konsol önü olarak yapılmış.tabi ölçüler isteğe göre yapılabilir.tutkalı ve ipi adapazarı işi için diye hobi malzemesi satan yerden almış.ipi gümüş,altın ve bakır rengi var tutkalı ise simli.başka sorunuz varsa cevap verebilirim.yanlışım olursa incili kız düzeltirsiniz dimi.nede olsa daha tecrübelisiniz.

  8. 03bellinda

    bu işin adı adapazarı işimi,dur bakayım burada bulursam malzemeleri hemen yapmak istiyorum,yapmaya başlarsam çok başınızı ağrıtırım hem senin hemde incili kızın:))))

  9. dolunay82

    estağfirullah başağrıısı ne demek .yardımcı olabilirsem ne mutlu bana.evt adapazarı işi deniyormuş.nettede yazınca çıkıyor bu iş.

Bir Cevap Yazın