Tuz seramiğinden büyük kâse

-

ilk önce kalıp olarak bir balonu şişirdim,üzerini tutkalla sıvayıp,gazete parçaları yapıştırdım…sonra kurumaya bıraktım…kuruduğunda,kalıbım hazırdı…iyice sertleşmişti…balonu patlatıp çıkardım..ve elimde kalan kalıbın üzerini seramikle kapladım..

dev kâsem iyice kuruduğunda,üzerine desenleri çizdim…

lütfen gülmeyin ama bu desenleri yaparken arpa şehriye,kuskus,kibrit çöpleri,minik makarnalar ve ip kullandım…bunları tutkalla yapıştırıp desenleri meydana çıkardım…malzemelerime gülmediniz di mi? :)

tamamdır…şimdi boyama zamanı….

ve şimdi de kabarık desenleri yaldızla belirginleştirme zamanı :)

ahan da bitti….bi güzel de vernikledim…

çok cici bişey oldu yaw :)

aferin bana..ellerime sağlık di mi? ;)

TUZ SERAMİĞİ TARİFİM:1 bardak tuz-1 bardak su-2 bardak un..karıştırıp hamur yapıyoruz..hepinizi sevgiyle öpüyorum :)

49 yorum gelmiş

  1. mavisofra

    ayyy orta yerimden çatlıycam şimdi hiç böyle bişey beklemiyodukkk bayıldım gümüş rengi çiçek ne güzel olur

  2. Figen abla

    maviş malzemeler nasıl ama? :))))balon,makarna,kibritçöpü filan :)))ay ben bazan bu yaptıklarıma çok gülüyorum yaa :)))

  3. sibeltunay

    Ben buna yılın;süper ekonomik,süper şık vazozu diyorum.Tek sorum var gerçekten sağlam oluyor mu?Pardon bir soru daha,ortada ki büyük çiçek neyden ?Maviş beni tutmayın,masamın üzerine yapmalıyım.

  4. Figen abla

    haaaa!!ortadaki büyük çiçek mi?yaa utanıyorum söylemeye :)söyliyim mi?şey var ya hani…tuvalet kağıdı rulosu…o rulodan ince ince dilimler kestim…böyle büküp yaprak şekli verdim…sonra tutkala batırıp buraya yaprak yaprak yapıştırdım :))))çok sağlam tabii ki ablacım…** üstünden önce beyaz tutkal geçmiştim zaten o da sertleştirmişti..** ayakkabı boyasıyla boyayınca ayrı sağlamlaşıyor** vernikle geçince ayrıca bi daha sağlamlaşıyor…görsen taş gibi şu an…valla..

  5. nazesen

    Çok güzel Figen hemen denemek istedim ama ben rengarenk boyamayı planladım.Bu kadar detaylı anlattığın için teşekkürler arkadaşım.

  6. Figen abla

    lütfen yapın kıslar…asıl güzellik sizinkilerde olacak…ben renk kullanmıyorum fazla…sizinkilere bakıp bakıp içim açılsın :)

  7. fiamma1

    Ellerine sağlık Figenciğim tornadan çıkmış gibi olmuş, toprak seramikler çatlayacak bunu görünce. Sahii merak ettim torna olmadan toprak seramikle balon üstüne yapılır mı bu büyüklukte objeler?

  8. kittycat

    ablacım sen harikasın ya bu nasıl değerlendirme bu nasıl hamaratlık umarım bizde senin gibi oluruz öpüyorum seni en kocamanından

  9. Figen abla

    fiamma1 diyor ki;Ellerine sağlık Figenciğim tornadan çıkmış gibi olmuş, toprak seramikler çatlayacak bunu görünce. Sahii merak ettim torna olmadan toprak seramikle balon üstüne yapılır mı bu büyüklukte objeler?

    yok be gülüm..çamur ağırdır..patlatır balonu..ama topun üzerini kaplamıştık geçen sene..yarısına kadar kaplayıp, sonra içinden topu almıştık…——–sağolun kızlar…evet..ben çok uydurukçuyum..şahane uyduruyom :)))))))

  10. bulbille[pilli_silinen_hesap]

    geri dönüşüm,tasarım,ekonomik,estetiklik,calışkanlık ne diyeceğimi sasırdım figen abla :)) süpersiniz :)))

  11. mtnaz11

    Süpersiniz vallahi.Kimin aklına böyle bir şey yapmak hele şehriyelerle süslemek gelirdi ki.Hayal gücünün sınırı olmadığını bir kez daha anlattınız bize.Ellinize sağlık.

  12. pisicik aylin

  13. ozlemyr

    Figen abla, şimdiye kadar yaptıklarının en güzeli olmuş. Önce bunları tasarlayan aklına, sonra da ellerine sağlık.

  14. ozimer

    Yaaaa Figen ablam yaaa sen nerden buluyorsun nerden çıkartıyorsun bu eserleri bu fikirleri pes yani pessss :) :) :)

  15. Figen abla

    anaaa sağolun canlar…yaptıklarımın içinde en çabuk biten buydu…fazla bi emek bile vermedim…valla hem masrafsız hem zevkli…bundan yapıp seriye bile bağlayabiliriz..nasıl olsa süslemek için malzeme çoookkk :)))))

Bir Cevap Yazın

Figen abla

Seramik hamurundan biblo

| | 2 Yorum

Cam boyası ile seramik boyama duvar süsü

| | 2 Yorum

10marifetli Instagram konukları: tasarim_askina

| | 7 Yorum

El yapımı seramik objeler

| | 0 Yorum

Seramik hamurundan masa üstü bibloları

| | 6 Yorum

Seramik kurabiye canavarı

| | 1 Yorum

Kilden kişiselleştirilmiş biblolar

| | 1 Yorum

Seramik hamurundan biblo modelleri

| | 5 Yorum

El boyaması minik seramik tencereler

| | 0 Yorum

Seramik kalp süslemeli pano yapımı

| | 0 Yorum

Tuğralı kalp duvar süsü

| | 0 Yorum

Kırmızı duvar süsü modelleri

| | 0 Yorum

Hediyeli Hello Kitty’li seramik tabak

| | 0 Yorum

Üç boyutlu duvar süsü

| | 0 Yorum

Seramik tabak yenileme

| | 0 Yorum