Perşembe, Aralık 8, 2016
Uç uç kelebek: iğne oyası süslü inci, metal kolye

15 YORUMLAR

  1. aman efendim her zaman ki gibi pek bir zarif pek bir güzel olmuş :)ayrıca fotoğraflama işiniz de pek bir net olmuş. sorması ayıp ne tür bir fotoğraf makinası kullanıyorsunuz ben bu konuda pek bir yeteneksizim benim fotoğraflar görsel olarak gözlere pek bir eziyet edici oluyorlar o yüzden sordum :D

  2. bu takı konusunda siz seb,vgili gülden takı, glia tasarım ve tubacanyurt u görünce kendimi çok yeteneksiz çok beceriksiz hissediyorum… ot geldim saman gidiyorum bu dünyadan….ellerinize sağlık çok güzel olmuş

  3. yağmuryürek herkes kendi takısını yaparsa bu takıları kim alacak canım :) herkes zengin olunca kimse çalışmaz ya aynı mantık allah herkese farklı yetenekler vermiş. sende yetenek vardır da fark etmiyorsundur. senin de kesin başka insanların hayatına bir farkındalık kattığın illa bir yaşam enerjin vardır :)

  4. Öncelikle takı nasıl zarif olmuş bilemezsiniz ellerinize sağlık diyorum.. Metal kelebek ayrı hava katıyor gerçektende…

    Vee yagmuryurek sen bizlere verdiğin neşe ve enerjinin farkında değilsin herhalde. Herkes bu yeteneğe sahip olamaz bunu biz farkettik fakat farketmesiğin diğer yeteneklerini de bulursun zamanla :) El işin değil dil işin gelişmiştir seninde belki.. Tatlı dllim benim :)

  5. ‘tatlı dil yılanı deliğinden çıkarır’ ata sözümüz var bir bildikleri varmış eskilerin :) ama sen yine tatlı dilini yılan üstünde test etmeye kalkma allah korusun :)

  6. Merhabalar zulaltan,öncelikle kelebekli kolyem için yaptığınız güzel yoruma teşekkür ederim.Fotoğraflama kısmına gelince,makinem Kodak easyshare. Yakın çekim ayarı yaparak çalışmalarımı fotoğraflıyorum.
    Sizin de söz ettiğiniz gibi, hepimizin farklı yetenekleri vardır.Önemli olan kendimizin farkında olup,Allahın bize sunduğu yeteneklerimizi geliştirip,faydalı şeyler yapabilmektir.Ben de kendi halimde evimde bu işle uğraşıyorum.Çok severek ve isteyerek yapılan, emek verilen her iş zaten kendini gösteriyor.
    Görüşmek üzere ,sevgilerimle:)

  7. Merhabalar yagmuryurek,güzel yorumunuza teşekkür ederim.Eminim sizin de geliştirebileceğiniz bir yeteneğiniz vardır.Biraz gayretle bunu başarabilirsiniz.zulaltan ın dediği gibi konuşma ve yazma yeteneği de çok önemli,kendini ifade edebilen kişiler,başarıyı yakalarlar.Tatlı dil, her kapıyı açar,yılanı da deliğinden çıkarır:))Görüşmek üzere sevgilerimle:)