Çarşamba, Aralık 7, 2016

ucube 2 :))

20

yeni hayat ablacım bulaşık leğeninden yapmış bende bebe biskivisü kutusundan. bu çalışmamda ondan esinlendim:))))) bebek şekerleri koymak için… kutuyu önce kağıt havlu ile kapladım,sonra saten bir başörtü ile kapladım süsledim

20 YORUMLAR

  1. mavişim eline sağlık,valla harika ucubeler yapıyorsun sen:)göndermeyi de yapmışsın hemen yani, güneşedoğrunun kulakları çınlasın:)

  2. aaaaaa durr durrrrr nerdeyse süper bir fikri kaçırıyordum, sen çok yaşa maviiiş,yaa uff ucube başlığını yanda görünce mavişin yaptığını anladım neymiş acaba diye daldım direk, alta hızlı inmişim kutuyu neden yaptığını kaçırmışım:( sadece sonunu algılayabildim:) sonra yorum yayınlanıp yazı yukarı kayınca farkettiiim:)harika fikir karton da naylon leğen de, bana başka birşey yapmak için aradığım fikri verdi sağoluuun varolun arkadaşlar:)))))))))))

  3. başlıga baktım UCUBE, sonucu gördüm çok güzel eee bunun nesini begenmedin anlamadım ya :)) ayrıca ucube kelimesinden hiç hoşlanmıyorum ben ya :((

  4. ayyy canım arkadaşlarım bnm dostlarımm gerçekten ne güzel şeyler yazmışssınız nasıl hoşuma gitti tekrar tekrar okudum moral oldu bana da çok saolun ..neden ucube yazdım güneşim gülsün diye biraz yaptıgım kapı süsüne içinden ucube demişti:)))))yegenime beke şekeri yapıcaktım malzemelerini almış mavi abla (tabii adımı söyledi:))))))) sepetim yok dedi bende ayarlarız dedim nası yani dedi yaparız dedim dedim ama sonra keşke demesydim dedim çünkü sepetin içi dolunca taşımaz diye koktum iki kutu üst üste geçiridm aklında olsun minişim ve düz durması için satenin içinden hep bantladım bantı ters çeviriphafta sonu götürüdm ve şekerleride yaptım çok sevdi gönlü hoş oldu en azından ben de sevindim o begenince hele siz begenindce daha çok sevindimmsanırım ben çok saaçmalayamaya başladım uykum gelmiş olabilir hepinize tekara terar teşekürler aa bide son olarak duvara astıgım nazarlık tavana asılcak o yüzden öle uzun :))