Çarşamba, Aralık 7, 2016
Ufak tefek durduğuna bakmayın

Ufak tefek durduğuna bakmayın

9

Resimde cüzdan gibi duran bu cici şeyi eskileri karıştırırken bir dolabın dibinde buldum. Peki bu ne mi?

Annemin 26 yıl önce kullandığı pazar çantası! Çok şık olması bi yana derli toplu, üstelik üzerinde bozuk para gözü bile var. Eskiyen cüzdanlar ve biraz artık kumaştan benzer bi alışveriş çantası yapılabilir ne dersiniz?

9 YORUMLAR

  1. arkadaşlar sadece alışverişte değil hayatınızın her alnında tek kullanımlık ürünlerden uzak durmaya özen gösterin.Düşünün çocuğunuzun doğum günü.Onlarca plastik bardak tabak çatal vs,yüzlerce kağıt peçete alacaksınız.Aynı gece artık hepsi çöp.Ne kadar emek,zaman,para ve su harcanarak yapıldığını düşünmeden “çöp” dediğiniz o bardak atıldıktan sonra da bir o kadar hata daha fazlası harcanarak temizlenmeye çalışılacak doğadan.Evde yıkayınca enerji su harcanmıyor mu diyebilirsiniz.Bir düşünün o partinin bulaşığı faturalarınızı, o malzemeleri aldığınız mebla kadar yükseltir mi?Yoksa bulaşıkla uğraşmak zor geldiği için mi aldınız? makine dolusu bardak yıkamak 12 litra su,bir tek plastik bardak tonlarca su kaybı.