uzuun bir aradan sonra tekrar merhaba:)

-

Çok uzun zamandır yazı göndermiyordum bu minik çantalarla yeniden merhaba demek istedim.. devamı burada..

44 yorum gelmiş

  1. tuffe

    Çok güzeller.Ben de bayılıyorum böyle çantalar örmeye.Terapi gibi oluyor.Ebruli iplerle de çok hoş olmuş.Ellerinize sağlık.

  2. celebi74

    eline sağlık arkadaşımm..ve tekrar merhabaa ozamannnn….harika bu ikisideeetuffe çok güzel değilmiiiibayıldım…bizde yapalım..da hangi birini yapacağız arkadaşım..sabah akşam çalışmak lazımmmmmhehehehehehe

  3. Sevtap Uçar

    cok güzel olmuş ellerine sağlık.celebi74 sana katılıyorum yapalımda hangısını bırısını yapalım ben sastım kaldım :D

  4. selmatozan

    tuffe,celebi74,noblesse,ufidik,gönüldenele,karabidikim,ozgeozgeozge,ahenghepinize teker teker teşekkür ederim:)bu güzel yorumları okuyunca keşke bu kadar uzak kalmasaydım buralardan diye düşündüm, sağolun varolun:))

  5. ds handmade

    hoşgeldin, hakikaten yoksun ne zamandır. özlettin. çantalar çok güzel olmuş, ellerine sağlık. renklerini özellikle beğendim. sevgiler.

  6. devince

    hoşgeldiniz yeniden.toparlanmaya başladık.yaz dönemi marifetli arkadaşların bir bölümü yoktu.ellerinize sağlık.kullanışlı görünüyor çantalar

  7. selmatozan

    hoşbulduk:)evet yavaş yavaş toplanıyoruz galiba..şarj aletleri çantamın içini çok karıştırmasın diye elimde kalan ufak tefek iplerle öylesine başlamıştım bunları, ama tahminimden daha havalı oldular:)

  8. ozmelanj

    Çok şeker olmuşlar.Hem de işlevsel rahat kullanımlı ellerine sağlık.Bir de bunu bel çantasına döndürecek bir kemer örsene.Ne kadar şirin olur.

  9. celebi74

    evet karabidikim yapılacaklar listesi o kadar uzunki bende de..nerden başlayacağımı bilemiyorum ama şu varki hedefin varolması hedef yolunda ilerlemeye delalettir..:)ne kadar yapabilirsek artık..hobi hayatın bir parçası.. el sanatları vazgeçilmesi.. yaratıcılık neşesi iken hedeflerimiz hiç bitmez.. :)selamlar…

  10. baharrrrr

    canım bende yoktum bayadır….yeni gördüm yazını… ellerine sağlık süper olmuş yine her zaman ki gibi?görüşemedik bizde epeydir nasılsın canım iyisindir umarım???

  11. selmatozan

    teşekkür ederim sevgili embir, çorap yaptığım iplerin kalanlarını değerlendireyim diye öylesine yapmıştım, tahminimden güzel oldular:)

  12. SEMYIL

    bir süredir buralara gelemedim selmacım o yüzden de göremedim. harika olmuşlar hele çiçeklere bayıldım.ellerine sağlık.

  13. ufudik

    Her açışımda hayranlıkla izliyorum. Çok düzgün örüyorsunuz. Aman nazarım değmesin. Maaşallah… Eliniz çok düzgün. Ellerinize sağlık.

  14. selmatozan

    fiamma teşekkür ederim:)semyıl canım hoşgeldin özlettin kendini:)ufidik çok teşekkür ederim, kendimi bildim bileli örgüyle haşır neşirim yılların verdiği bir el alışkanlığı olsa gerek, teşekkür ederim:)

Bir Cevap Yazın