Çarşamba, Aralık 7, 2016
uzuun bir aradan sonra tekrar merhaba:)

44 YORUMLAR

  1. Çok güzeller.Ben de bayılıyorum böyle çantalar örmeye.Terapi gibi oluyor.Ebruli iplerle de çok hoş olmuş.Ellerinize sağlık.

  2. eline sağlık arkadaşımm..ve tekrar merhabaa ozamannnn….harika bu ikisideeetuffe çok güzel değilmiiiibayıldım…bizde yapalım..da hangi birini yapacağız arkadaşım..sabah akşam çalışmak lazımmmmmhehehehehehe

  3. tuffe,celebi74,noblesse,ufidik,gönüldenele,karabidikim,ozgeozgeozge,ahenghepinize teker teker teşekkür ederim:)bu güzel yorumları okuyunca keşke bu kadar uzak kalmasaydım buralardan diye düşündüm, sağolun varolun:))

  4. hoşgeldin, hakikaten yoksun ne zamandır. özlettin. çantalar çok güzel olmuş, ellerine sağlık. renklerini özellikle beğendim. sevgiler.

  5. hoşgeldiniz yeniden.toparlanmaya başladık.yaz dönemi marifetli arkadaşların bir bölümü yoktu.ellerinize sağlık.kullanışlı görünüyor çantalar

  6. hoşbulduk:)evet yavaş yavaş toplanıyoruz galiba..şarj aletleri çantamın içini çok karıştırmasın diye elimde kalan ufak tefek iplerle öylesine başlamıştım bunları, ama tahminimden daha havalı oldular:)

  7. Çok şeker olmuşlar.Hem de işlevsel rahat kullanımlı ellerine sağlık.Bir de bunu bel çantasına döndürecek bir kemer örsene.Ne kadar şirin olur.

  8. evet karabidikim yapılacaklar listesi o kadar uzunki bende de..nerden başlayacağımı bilemiyorum ama şu varki hedefin varolması hedef yolunda ilerlemeye delalettir..:)ne kadar yapabilirsek artık..hobi hayatın bir parçası.. el sanatları vazgeçilmesi.. yaratıcılık neşesi iken hedeflerimiz hiç bitmez.. :)selamlar…

  9. canım bende yoktum bayadır….yeni gördüm yazını… ellerine sağlık süper olmuş yine her zaman ki gibi?görüşemedik bizde epeydir nasılsın canım iyisindir umarım???

  10. teşekkür ederim sevgili embir, çorap yaptığım iplerin kalanlarını değerlendireyim diye öylesine yapmıştım, tahminimden güzel oldular:)

  11. bir süredir buralara gelemedim selmacım o yüzden de göremedim. harika olmuşlar hele çiçeklere bayıldım.ellerine sağlık.

  12. Her açışımda hayranlıkla izliyorum. Çok düzgün örüyorsunuz. Aman nazarım değmesin. Maaşallah… Eliniz çok düzgün. Ellerinize sağlık.

  13. fiamma teşekkür ederim:)semyıl canım hoşgeldin özlettin kendini:)ufidik çok teşekkür ederim, kendimi bildim bileli örgüyle haşır neşirim yılların verdiği bir el alışkanlığı olsa gerek, teşekkür ederim:)