Çok amaçlı kese

-
www.dikissepeti.blogspot.com - dshandmadestore.blogspot.com
www.dikissepeti.blogspot.com – dshandmadestore.blogspot.com

Annemin brezilya nakışı ile yaptığı kese. Neden çok amaçlı? Bu keseyi nişan törenlerinde misafirlere verebilirsiniz. Sünnet düğünlerinde içine kına koyup dağıtabilirsiniz. Kapı koluna, dolap kapağına asabilirsiniz. Arkadaşlarınıza giderken küçük bir hediye ile onları sevindirebilirsiniz. Ayrıntılar burada.

14 yorum gelmiş

  1. sevimli hayat

    bu kadar şık ve zahmetli el emeği göz nuru keseyi kimse kusura akmasın ne nişanda nede kınada dağıtmamtabi benim olsalardı demek istedim:)))

  2. kriizantem

    Brezilya işini arkadaş yaparken gördüm, ne kadar zahmetli bir iş olduğunu biliyorum. Anneninde maşallahı var, kurdele nakışları, brezilya nakışları….Hamaratlığını kimden aldığın belli. Kese de çok güzel olmuş…

  3. ds handmade

    çelebi74, noblesse, selma güzel yorumlarınız için çok teşekkürler. sevimli hayat, haklısın vermeye kıymak zor. krizantem yapması gerçekten zor. ben biraz öğrendim ama annem kadar sabırla yapamıyorum. ada denizi çok sağol, çok naziksin.

  4. 28300

    Sevimli Hayata katılıyorum değil kına için başkasına vermem ama hediye ederlersede seve seve alırım =)Annenizin ellerine sağlık, Allah ellerine ve gözlerine dert vermesin. Renkleri çok güzel uyum sağlamış.

  5. ds handmade

    sevimli hayat teşekkür ederim yorumun için. annem kardeşim ve ben nişnlanırken böyle bir çılgınlık yapıp misafirlere benzer keseleri hediye etmişti. keşke o zaman tanışsaydık.:) gönülden ele, teşekkür ederim.

  6. adadenizi

    aşkolsun insan nişanına çağırmaz mı. Sen kaç yıllık evliydin? Eskimiştir biz yeniden bir tören yapalım ne dersiniz arkadaşlar?

Bir Cevap Yazın