Cumartesi, Aralık 3, 2016

Çok amaçlı kese

14
www.dikissepeti.blogspot.com - dshandmadestore.blogspot.com
www.dikissepeti.blogspot.com – dshandmadestore.blogspot.com

Annemin brezilya nakışı ile yaptığı kese. Neden çok amaçlı? Bu keseyi nişan törenlerinde misafirlere verebilirsiniz. Sünnet düğünlerinde içine kına koyup dağıtabilirsiniz. Kapı koluna, dolap kapağına asabilirsiniz. Arkadaşlarınıza giderken küçük bir hediye ile onları sevindirebilirsiniz. Ayrıntılar burada.

14 YORUMLAR

  1. bu kadar şık ve zahmetli el emeği göz nuru keseyi kimse kusura akmasın ne nişanda nede kınada dağıtmamtabi benim olsalardı demek istedim:)))

  2. Brezilya işini arkadaş yaparken gördüm, ne kadar zahmetli bir iş olduğunu biliyorum. Anneninde maşallahı var, kurdele nakışları, brezilya nakışları….Hamaratlığını kimden aldığın belli. Kese de çok güzel olmuş…

  3. çelebi74, noblesse, selma güzel yorumlarınız için çok teşekkürler. sevimli hayat, haklısın vermeye kıymak zor. krizantem yapması gerçekten zor. ben biraz öğrendim ama annem kadar sabırla yapamıyorum. ada denizi çok sağol, çok naziksin.

  4. Sevimli Hayata katılıyorum değil kına için başkasına vermem ama hediye ederlersede seve seve alırım =)Annenizin ellerine sağlık, Allah ellerine ve gözlerine dert vermesin. Renkleri çok güzel uyum sağlamış.

  5. sevimli hayat teşekkür ederim yorumun için. annem kardeşim ve ben nişnlanırken böyle bir çılgınlık yapıp misafirlere benzer keseleri hediye etmişti. keşke o zaman tanışsaydık.:) gönülden ele, teşekkür ederim.

  6. aşkolsun insan nişanına çağırmaz mı. Sen kaç yıllık evliydin? Eskimiştir biz yeniden bir tören yapalım ne dersiniz arkadaşlar?