Brezilya nakışlı havlu kenarı

-

brazilya-nakisi-islemeli-havlu-kenari-modelleri-
Bu sefer brezilya nakışı ile işlenmiş bir çiçek modelini havluya işledim. Ortası boş havluya 3 buket şeklinde işlendi. Brezilya nakış tekniklerinden birisi olan iğne üzerine sarma tekniği rokoko ile yaptığım güllerde ebruli ip kullanmayı tercih ettim. Şık havlular misafir geldiğinde ya da sadece sizin göz zevkiniz ve de banyo dekorasyonunuz için kullanabileceğiniz zarif seçeneklerden biri. Bu güzel buketlere ve dahasına bir de yakından bakmak ister misiniz?

brazilya-nakisi-islemeli-havlu-kenari-modelleri

EDİTÖR NOTU: Brezilya nakışı nedir, nasıl yapılır, kısaca bilgi ekleyelim isteriz. Brezilya nakışı, üç boyutlu nakış olma özelliği ile öne çıkıyor. Göze dolgun ve zengin gelen, sofistike ve gösterişli bir nakış diyebiliriz. türlerinden biri. Yapacağınız işlemenin sınırlarını, işleme yapacağınız kumaşa kalemle çizmeniz iyi olacaktır. Bu sınırların içlerini, floş ip ile boyutlu ve kabarık duracak şekilde işlemelisiniz. Doğayı yansıtan desenler için brezilya nakış teknikleri çok uygun. Sıkı dokulu bir kumaş üzerinde, floş rayon ip ile yapacağınız brezilya nakışı işlemesi çok şık duracaktır. Kullanacağınız iğnenin deliği, iğnenin kendi boyutundan kalın olmamalıdır. Şu şekilde iğneler uygundur:

brezilya-nakisi-ignesi

Bu tip iğneleri hobium.com adresinde, malzemeler bölümünde nakış aletleri içinde bulabilirsiniz.

10marifetli üyelerimizin daha önce sitemizde paylaştığı brezilya nakışı işlerinden bazılarını örnek olarak sunmak isteriz. En sona da iki tane faydalı brezilya nakışı videosu ekledik. Bulduğumuz bu videolarda brezilya nakışı nasıl işlenir, güzel açıklamalar var:

brezilya-nakisli-kasnak-pano

brezilya-nakisi-mor-cicekli-bohca-ortusu

brezilya-nakisi-kirmizi-gullu-bohca-ortusu

brezilya-nakisi-pembe-bebek-battaniyesi

brezilya-nakisi-cicekli-pastel-tonlarda-sehpa-ortusu

brezilya-nakisli-incili-isimli-kasnak-pano-modeli-1

brezilya-nakisi-rokoko-kirmizi-guller-masa-ortusu-modeli

brezilya-nakisi-brit-ignesi-mor-lavantali-ortu

Bir Cevap Yazın

Brezilya nakışı

| | 0 Yorum

Brezilya nakışı ile bebek yeleği süsleme

| | 0 Yorum

Brezilya rokoko nakışı işlemeli mutfak defteri

| | 3 Yorum

Rokoko işi masa örtüsü

| | 3 Yorum

Rokoko çiçekler

| | 0 Yorum

Rokoko işi örtü

| | 3 Yorum

Rokoko nakışı çiçekli havlu kenarı örneği

| | 0 Yorum