Brezilya nakışlı kasnak pano

-

brezilya-nakisi-kasnak-pano-turuncu-cicek-motifi-1

Merhaba. Uzun zamandır Brezilya ve kurdele nakışı çalışmalar yapmaktayım. Büyük zevk alarak yaptığım bu işlerimi internet üzerinden paylaşmak ve sipariş almak ise yeni bir fikir :) Bu süreç içerisinde 10marifet’i tanımış olmaktan da çok mutluyum :) Beğenileriniz benim için çok kıymetli. Brezilya nakışı olarak çalıştığım bu panonun ipleri %100 pamuklu Brezilya nakış ipleridir. Yıkanabilir. İpleri boya vermez ve bozulmaz. Turuncu ve beyaz tonlarında çiçekler ve sarı minik çiçekler işledim, kasnak pano olarak tasarladım. Brezilya nakışı sevenlere, çiçekli zarif kasnak panolardan hoşlananlara güzel geleceğini umuyorum.

brezilya-nakisi-kasnak-pano-turuncu-cicek-motifi

Instagram hesabıma buradan ulaşabilirsiniz, orada diğer nakış çalışmalarım da yer alıyor.

EDİTÖR NOTU: Brezilya nakışı, bu harika çalışmada da görmüş olduğunuz gibi gerçekten çok güzel ve özel bir nakış türü. Delikli olmayan, sıkı bir kumaşın üzerine işlenir brezilya nakışı. Özel brezilya nakışı iğnesi kullanmanız ve ip olarak da floş, rayon ip seçmeniz tavsiye olunur. 3 boyutlu, kabartılı bir nakış olan brezilya nakışında özellikle çiçekler ve yapraklar işlenir. Çok zarif işlemeler yapabilirsiniz. Kumaşın üzerine deseninizi hafifçe çizip işlemeye başlayın. Deneme yanılma ile kendinizi geliştirebilirsiniz. Ama brezilya nakışı nasıl işlenir, biraz daha yol yordam bilmek için, en alta eklediğimiz videolara bir göz atın. Ondan önce, 10marifetli hanımların sitemizde yayınlanan brezilya nakışı işlerinden bazılarına bir göz atalım dilerseniz:

brezilya-nakisi-rokoko-nakisli-ortu-modeli

brezilya-nakisi-pembe-mavi-ortanca-modeli

brezilya-nakisi-mor-cicekli-bohca-ortusu

brezilya-nakisi-kirmizi-gullu-bohca-ortusu

brezilya-nakisi-pembe-bebek-battaniyesi

brezilya-nakisi-cicekli-pastel-tonlarda-sehpa-ortusu

brezilya-nakisli-incili-isimli-kasnak-pano-modeli-1

2 yorum gelmiş

  1. shane

    çok nefis bir çalışma gerçekten de. aramıza hoş geldiniz. diğer paylaşımlarınızı da bekliyoruz.

Bir Cevap Yazın

Brezilya nakışı

| | 0 Yorum

Brezilya nakışı ile bebek yeleği süsleme

| | 0 Yorum

Brezilya rokoko nakışı işlemeli mutfak defteri

| | 3 Yorum

Rokoko işi masa örtüsü

| | 3 Yorum

Rokoko çiçekler

| | 0 Yorum

Rokoko işi örtü

| | 3 Yorum

Rokoko nakışı çiçekli havlu kenarı örneği

| | 0 Yorum