Brezilya nakışlı servis peçetesi

-

brezilya-nakisi-cicek-islemeli-servis-pecetesi
Merhaba. Brezilya nakışlı salon takımının peçetesini paylaşmak isterim sizlerle. %100 pamuk olan brezilya nakış ipliğinin en incesi kullanılarak işlenmiş bir takım. Turkuaz, sarı ve yavru ağzı renklerinin birbiriyle uyumu hem göz doldurucu hem de zarafetin yansıtıcısı gibi. Salonlara ayrı bir hava ve zenginlik katacak olan bu peçetemizde brezilya nakış tekniklerinden iki tanesini bir arada kullanarak ayrı bir güzellik oluşturduğumu düşünüyorum. Siz ne dersiniz?

EDİTÖR NOTU: Bu güzel çalışmada da bir örneğini gördüğünüz brezilya nakışı, nakış türlerinin en gösterişli, en zarif, en sofistike olanlarından biri bize sorarsanız. Sıkı bir kumaşın üzerine boyutlu ve kabartma dokulu olarak işlenen bir nakıştır brezilya nakışı. Floş ve rayon iplik kullanarak işlenir. Sehpa örtülerinde, havlu kenarlarında, dekoratif panolarda brezilya nakışına sıkça rastlanır. Emekli ve zahmetli olmasına rağmen sonuç bu çabaya değer. Brezilya nakışı ile işlenen ürünler çok göz alıcı ve zengin durur. Çiçekler, yapraklar gibi doğal motifler, brezilya nakışı için çok uygundur.

10marifetli arkadaşlarımızın sitemizde zaman içinde paylaştığı brezilya nakışı işlerinden sadece birkaçını buraya aktaralım. Çok daha fazlasını, sitemizin kategorileri arasında dantel/nakış – brezilya nakışı bölümünde bulabilirsiniz. En alta da brezilya nakışı nasıl yapılır, nasıl işlenir, buna dair bulduğumuz iki video ekleyelim, konuyu böylelikle toparlayalım:

brezilya-nakisli-kasnak-pano

brezilya-nakisi-mor-cicekli-bohca-ortusu

brezilya-nakisi-kirmizi-gullu-bohca-ortusu

brezilya-nakisi-pembe-bebek-battaniyesi

brezilya-nakisi-cicekli-pastel-tonlarda-sehpa-ortusu

brezilya-nakisli-incili-isimli-kasnak-pano-modeli-1

brezilya-nakisi-gelincik-bugday-motifli-ortu

brezilya-nakisi-rokoko-pembe-gullu-zarif-pano

Bir cevap yazın

Share on Facebook
Facebook
Tweet about this on Twitter
Twitter
Pin on Pinterest
Pinterest
Share on LinkedIn
Linkedin

Brezilya nakışı

| | 0 Yorum

Brezilya nakışı ile bebek yeleği süsleme

| | 0 Yorum

Brezilya rokoko nakışı işlemeli mutfak defteri

| | 3 Yorum

Rokoko işi masa örtüsü

| | 3 Yorum

Rokoko çiçekler

| | 0 Yorum

Rokoko işi örtü

| | 3 Yorum

Rokoko nakışı çiçekli havlu kenarı örneği

| | 0 Yorum