Brezilya nakışlı isimli kasnak pano

-

brezilya-nakisli-incili-isimli-kasnak-pano-modeli-1

Brezilya nakışı kasnak panom ile merhaba herkese :-) Herkes yapar da ben hiç geri kalır mıyım, başlayalım bakalım nasıl bir brezilya nakışı olacak dedim ve başladım, güzel de bir iş çıktı ortaya. Bayılıyorum brezilya nakışına, minik rokoko çiçekler yapmaya. Hazır bahar da geldi, açsın çiçekler, papatyalar dedim. Kahverengi ile mavinin uyumuna dayanarak da iğne ardı nakış tekniği ile isim ve tarih yazdım çiçek çelenginin ortasına. Yine çelengin etrafına yarım inciler yapıştırdım düzenli aralıklarla. Panonun sahibi, işi çok beğendi ve bu da beni çok mutlu etti. isteyen herkese istediği modelde yapmaya hazırım.

SEVGİYLE, MUTLU ve HUZURLU KALMANİZ DİLEĞİ İLE…

EDİTÖR NOTU: Brezilya nakışı, üç boyutlu nakış türlerinden biri. Yani işlemeleriniz işleme yaptığınız yüzey üzerinde boyutlu, kabartılı duruyor. Genel olarak yapacağınız işlemenin sınırlarını kumaşınıza iz bırakmayan bir kalem ile çizmeniz ve dolgulu, kabarık duracak şekilde floş ip ile işlemeyi yapmanız yeterli. Pamuklu, ipek, koton ya da rayon ip de kullanabilirsiniz. Yapacağınız desenler, sizin tarzınıza ve zevkinize bağlıdır. Bu nakış tekniği, natürel desenlerin yapımı için çok uygundur. İşleyeceğiniz desene göre ince ya da kalın ip kullanmalısınız. Brezilya nakışı için seçeceğiniz kumaş, etamin gibi gözenekli, delikli bir kumaş olmamalı, daha sık dokunmuş koton, keten, saten, tafta gibi kumaşlar olmalıdır. Kullanacağınız iğnenin deliği, iğnenin kendi boyutundan kalın olmamalıdır.

10marifetli hanımların daha önce sitemizde paylaştığı bazı brezilya nakışı işlerden örnekler de aktararak konuyu toparlayalım, en altta da brezilya nakışı rokoko tekniği ile çiçek nasıl yapılır, nasıl işlenir, bulduğumuz açıklayıcı bir video paylaşarak bu yazıyı toparlayalım:

brezilya-nakisli-kasnak-pano

brezilya-nakisi-mor-cicekli-bohca-ortusu

brezilya-nakisi-kirmizi-gullu-bohca-ortusu

brezilya-nakisi-pembe-bebek-battaniyesi

brezilya-nakisi-cicekli-pastel-tonlarda-sehpa-ortusu

Bir Cevap Yazın

Brezilya nakışı

| | 0 Yorum

Brezilya nakışı ile bebek yeleği süsleme

| | 0 Yorum

Brezilya rokoko nakışı işlemeli mutfak defteri

| | 3 Yorum

Rokoko işi masa örtüsü

| | 3 Yorum

Rokoko çiçekler

| | 0 Yorum

Rokoko işi örtü

| | 3 Yorum

Rokoko nakışı çiçekli havlu kenarı örneği

| | 0 Yorum