Rokoko nakışı çiçekli havlu kenarı örneği

-

rokoko-nakisi-cicek-isleme-asamalari

Merhabalar. Çeyiz çalışmalarına start verdiğim şu günlerde ilk olarak havluyu gözüme kestirdim. İnce iş, zarif sonuç :) Rokoko nakışı çiçeklerle süslü havlu kenarı işleme çalışmamın yapım aşamaları için detayları ve başka el işi çalışmalarımı blogumda inceleyebilirsiniz. Bu sade ve yapımı kolay rokoko çiçekler bir araya gelerek küçük buketler oluşturdu ve havlumun kenarını süslediler.

EDİTÖR NOTU: Rokoko nakış tekniği, brezilya nakışında en çok kullanılan düğüm – işleme tekniklerinden biri diyebiliriz. Çok sevilen, ortaya çok güzel işler çıkarılan bir nakış rokoko nakışı. İğneye ipliğin dolanması ve dolanmış şekilde kumaşa batırılması ile oluşturulan, ipin iğne üzerinde burgular, bürümcükler oluşturacak şekilde çekilmesi ile çiçekler, motifler oluşturulmasını sağlayan bir yöntem. Çok zor olmadığı ve rahat öğrenilebildiği için de seviliyor. Deneyerek, kendiniz öğrenebilirsiniz. Havlu kenarlarında, dekoratif panolarda, kırlentlerde buradaki gibi güzel rokoko örneklerine rastlayabilirsiniz. Rokoko için özel ayırdığımız bölümümüze giderseniz rokoko nakışı nasıl yapılır videoları da izleyebilirsiniz. Aşağıda, bu güzel çalışmanın arkasından diğer 10marifetli hanımların yapmış olduğu rokoko nakışı işlerinden de bir derleme görelim. En sonda da rokoko ile çiçek nasıl yapılır, bulduğumuz açıklayıcı bir videoyu paylaştık:

rokoko-nakisi-cicek-isleme-havlu-kenari-modeli

rokoko-nakisi-cicekli-havlu-kenari-ornegi

rokoko-nakisi-cicekler-ile-suslu-tig-isi-dekoratif-ev

brezilya-nakisi-rokoko-cicekli-ortu-modeli

kanavice-ve-rokoko-isleme-saksi-kasnak-pano-modeli

brezilya-nakisi-rokoko-isi-defter-kaplama

brezilya-nakisi-mavi-rokoko-cicekli-kese

brezilya-nakisi-rokoko-kirmizi-gullu-isleme-detay

Bir Cevap Yazın

Rokoko işi mor lavanta çiçekli pano

| | 2 Yorum

Brezilya nakışı rokoko tekniği örnekleri

| | 0 Yorum

Brezilya nakışı rokoko çiçekler

| | 2 Yorum

Rokoko işlemeli kolye

| | 2 Yorum

Rokoko nakışlı pembe küpe

| | 0 Yorum

Brezilya nakışlı havlu kenarı

| | 0 Yorum

Brezilya nakışlı servis peçetesi

| | 0 Yorum

Brezilya nakışlı kasnak pano

| | 2 Yorum

Brezilya nakışı

| | 0 Yorum